2. anmeldelser av hoteller i Filippinene
  3. anmeldelser av hotell i Mindanao
Mindanao Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Bassenget var i klor. Bare rent vann fra et fossefall. Eieren er en veldig hyggelig mann fra Finland.»

• Sena Gladyz Suites Omtalescore: 8

«Ingen servering, kjøpe selv. Kan ta imot besøk og invitere på middag etc.»

• LaFinca Hostel Siargao Omtalescore: 8

«Rent. Hyggelig personale. Utedusjen. Stort kjøkken oppe med utsikt. To toaletter og dusjer per dorm med 8 senger. Store senger. Prisen var grei. Kunne absolutt bodd her igjen. AC på rommene.»

• Gwandalan House Omtalescore: 10

«Supert personal som var veldig service innstilt»

• Panorama Summit Hotel Omtalescore: 8

«Alt»

• Lubihan Siargao Omtalescore: 9

«Plassering ved siden av cross fitt hvor vi kjøpte ukespass. scooter utleie, vi fikk leie scooter i 5 dager for 1200 pesos. Vi gikk whatsappmeldinger om oppdateringer som var veldig informative og betryggende, eksempel hvor man skal spise, hvor kveldens fest i byen var, fikk med en gang melding om hva vi skulle gjøre om det kom flere jordskjelv som vi opplevde på kvelden/natten. Rent og pent. God AC på rommet.»

• The Ohm Siargao Resort Omtalescore: 10

«Oppholdet mitt på Ohm var alt jeg trengte etter noen dager på sovesal/hostel. Atmosfæren, interiøret, rommet og personalet var perfekt. Det hjemmebakte brødet var også 10/10. Hører rykter om at det også kommer et svømmebasseng snart. Det vil gjøre stedet komplett! Beliggenheten er også veldig god! Et rolig område, med kort vei til sentrum enten med scooter eller tricycle - noe som er et must uansett hvor du bor i General Luna!»

• Three Little Birds Hostel Omtalescore: 9

«Gode senger. Gardin, lampe og stikkontakt gjorde at det føltes litt privat også. Personalet er hyggelige og imøtekommende! Et fint sted å bo i General Luna.»

• Davao Airport View Hotel Omtalescore: 4

«Kort vei til flyplassen.»

• Kajali Siargao Omtalescore: 7

«Fine rom Rent Veldig pent uteområde Trygt»

De 30 beste hotellene i Mindanao

basert på 34 001 hotellomtaler på Booking.com