2. Hotellrecensioner Filippinerna
  3. Hotellrecensioner Mindanao
Mindanao Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Heilee's Guest House Gästbetyg: 3

”Inget speciellt”

• Almont City Hotel Gästbetyg: 10

”Bra serverad frukost, flera val möjliga.”

• ”Fantasktisk plats. Utmärkt frukost. Mycket trevlig personal.”

• Bahandi Hotel Gästbetyg: 10

”Boendet var oerhört fräscht, rent och prydligt. Man har ett kylskåp vilket är en bonus. Det finns schampo och balsam osv. Wifit sträcker sig till rummen. Boendets placering är kanon, lugnt och stillsamt när man skall sova men tillräckligt nära restauranger och ute liv som är placerat i smeten av G.Luna. Men viktigast av allt är att personalen var oerhört behjälpliga. Med allt från att boka transport från/till flygplatsen, hjälp med att hyra scooter och övriga önskemål tillgodoses. Ett extra plus var att jag glömde mina AirPods, James kontaktades och han och städerskorna hittade den och höll den åt mig så jag kunde hämta upp den dagen efter.”

• Woody's Place Siargao Gästbetyg: 10

”En otroligt lugn och skön atmosfär och en personal som tar han om en så att man kan avnjuta semestern på bästa sätt.”

• Retreat Siargao Resort Gästbetyg: 8

”Precis vid stranden och fin pool, rent”

• DaRosa Del Mar Gästbetyg: 8

”Jättemysigt boende, vid havet, fina bungalows, jättetrevlig personal.”

• Tres Islas Hostel Gästbetyg: 7

”Det var fräscha toaletter och duschar. Det var mycket unga personer som bodde här.”

• Hotel Tropika Gästbetyg: 10

”Mindre välstädat fräscht hotell , bra frukost , fin pool med mycket grönt runt , kändes som att man bodde utanför Davao , nära till färjorna som gick till Samal Island , samtidigt nära till Shopping”

• ”Poolområdet och närheten till centrum”

De 30 bästa hotellen i Mindanao