2. Opinions d'hotels de EUA
  3. Opinions d'hotels de Estat de Nova York
Estat de Nova York Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Les vistes són excepcionals. Còmode"

• The Herald by LuxUrban Puntuació: 10

"La localitzacio"

• Hotel 57 by LuxUrban Puntuació: 8

"Tranquil per a descansar i net"

• "L'habitació era molt nova i estava impecable. El lavabo era especialment net i devia estar reformat de feia poc temps. L'atenció també molt cordial. Vam apreciar molt tenir esmorzar, ja que suposa un estalvi en una destinació tan cara com NY. Hi havia opcions dolces i salades, inclús preparats calents, i van informar-me que en breu tindran opcions sense gluten. La proximitat al metro també és una avantatge important. Està a una cantonada de l'hotel i és la línia C que et porta a Manhattan."

• Hilton Club New York Puntuació: 9

"Hotel molt ben situat. Net. Servei a zona Hilton Club, ha estat molt correcte."

• "Molt ben situat"

• The Local NY Puntuació: 9

"La situació es excelent, a 20 min amb metro de Central Park. Lloc molt calmat i net. Unes cistes increibles des de la terrassa."

• "Situació inmillorable. Molt net. A l'últim pis hi ha un mirador i màquina de cafè disponible 24h. També tenen fonts d'aigua a cada pis per reomplir les ampolles. El personal és molt amable i atent. Els productes de bany de COBigelow, una farmàcia amb llarga tradició que encara es pot visitar."

• Crescent Hotel Puntuació: 8

"Proximitat Manhattan"

• "M'ha agradat la situació i la mida de l'habitació, que són grans i el llit és gran i còmode. La neteja també ens ha semblat correcte. El personal de recepció correcte, no gaire participatius ni somrients, la veritat."

Els 30 millors hotels de Estat de Nova York

A partir de 1.446.489 opinions d'hotels a Booking.com