2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i New York State
New York State Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Irving Manor Point fra anmeldelser: 9

"Værten var smilende og imødekommende Væresler havde god størrelse Nemt selv at tjekke ind og ud"

• Hanover House Bed and Breakfast Point fra anmeldelser: 8

"Gå afstand til alt ved Niagara Falls, også Canada :) Jeg valgte stort værelse med seperat stort badeværelse. Det var dejligt. Det er som at bo på et museum (med gamle ting, nips og pynte genstande). Men det fremgår vist allerede tydeligt af annoncen. Værten tilberedte til mig lækker frisk grøntsags omelet med pølser og stegte kartofler ved siden af. Rigtig god start på dagen når udflugt hele dagen er målet :) Jeg brugte kun stedet til morgenmad og sove. Resten af dagen var jeg ude. Var her 3 dage i Juli 2022."

• Comfort Inn JFK Airport Point fra anmeldelser: 4

"God seng, tæt ved lufthavn."

• Chelsea Inn Point fra anmeldelser: 10

"Det lå perfekt til alt og i et godt kvarter. Super fint hotel, dejlige værelser og det var en fin måde at dele badeværelse. Der var lydt ud til gaden men tænker det er normalt for NYC."

• Comfort Inn JFK Airport Point fra anmeldelser: 4

"Værelset var rent og pænt og det ligger tæt på JFK"

• Vinehurst Inn & Suites Point fra anmeldelser: 8

"fint"

• Inn at Taughannock Falls Point fra anmeldelser: 10

"Skøn beliggenhed med udsigt fra værelset ud over søen. Dejligt badeværelse. God morgenmad. Gode senge. Stor legeplads ved søen. Gåafstand til Taughannock falls. Meget venligt personale."

• Hotel Scherman Point fra anmeldelser: 10

"Fornuftig størrelse af værelse og rigtig god beliggende til prisen. Fin kontinental morgenmad. Hyggeligt hotel, dejlig mulighed for at slappe af på deres rooftop."

• Hotel Scherman Point fra anmeldelser: 6

"Venligt personale og hvad man kunne forvente af Continental Breakfast."

• Spacious Comfy Room in Cozy Classy Duplex Point fra anmeldelser: 10

"En virkelig hyggelig (og meget ren) lejlighed i et roligt kvarter - ikke lige i centrum men med en subway-linje tæt ved, der kører til Manhattan på tre kvarter. En MEGET flink og hjælpsom vært!!! Det er normalt dyrt at bo i New York, men her får man rigtig meget for pengene, hvis man kan leve med, at der ikke er gå-afstand til seværdighederne. Varmeste anbefaling!"

De 29 bedste B&Bs og kroer i New York State

baseret på 46.456 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com