2. Hotellrecensioner USA
  3. Recensioner för B&B och värdshus i New York State
New York State Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Rent! Bra utrymme. Enkel ut- och incheckning.”

• Sanctuary NYC Retreats Gästbetyg: 7

”Det var fint ställe. Ljudisolerat. Mysigt och lugnt.”

• ”Bra frukost, lugnt läge”

• Comfort Inn The Pointe Gästbetyg: 7

”Mycket bra och bekvämt boende för att uppleva Niagara falls.”

• ”Trevlig personal. Helt okej rum. Bra att frukost ingår i boendet.”

• ”Privat boende Bed & breakfast. Värden var mycket vänlig och gjorde vår vistelse mycket bekväm. Mycket bra frukost som värden själv lagade. Rekommederas varmt!”

• Hotel Scherman Gästbetyg: 10

”Väldigt trevligt boende med fräscha rum och en härlig takterass. Perfekt för en familj. Personalen var väldigt trevliga och frukosten bra. Läget var toppen oxå!”

• Keene Valley Lodge Gästbetyg: 9

”Rummet var jättefint och fräscht. Vi bodde i The Notman Suite, nybyggd lägenhet med alla bekvämligheter. stilfullt inrett och bekväm stor säng. Utanför fanns ett möblerat trädäck och baksidan var en blommande trädgård. En morgon stod det hjortar utanför fönstret. Frukosten var fantastisk, yoghurt, gröt, äggröra. Flera sorter färsk frukt. Nybakade muffins. Lodgen ligger vackert belägen mitt i den lilla byn Keene Valley. Här finns The Mountineer där man köper utrustning och kläder för hiking i bergen, kända märken och bra utbud. Coffe-shop med lättare mat och kaffe i en mängd varianter. Den krämigaste latten jag någonsin druckit. Handlade snacks och matsäck på lokala affären, allt i brun papperspåse utan handtag.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i New York State

baserat på 46 472 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com