2. Hotelbeoordelingen Chili
  3. Hotelbeoordelingen: O'Higgins
O'Higgins Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Terraviña Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijk personeel- spreekt goed Engels - kon ons een mooi programma aanbieden. Omgeving is mooi. Via de wijngaard kan je naar nabijgelegen restaurants wandelen.”

• Hotel Posada Colchagua Beoordelingsscore: 10

“Onthaal, locatie, mooie kamers, super sympathieke eigenares, vriendelijk personeel, lekker gevarieerd ontbijt, mooie tuin, zwembad”

• Hostal Traveland Beoordelingsscore: 8

“Schoon, ontbijt gevarieerd , behulpzaam. Douche was koud maar dat werd meteen opgelost.”

• Casa Suiza Beoordelingsscore: 10

“Goede locatie, zeer schoon, rustig, comfortabel.”

• “Lokatie, tuin met zwembad en passie van personeel voor klantservice”

• Vibo Wine Lodge At Viu Manent Beoordelingsscore: 10

“Uitsluitende lodge, perfecte restaurants en super vriendelijk personeel”

• Hotel Hoja de Parra Beoordelingsscore: 10

“De eigenaresse is een zeer aardige vrouw die je met alles helpt. Het eten was elke dag vers en meer dan genoeg. Zo hebben ze hun eigen groenten tuin met kippen dus elke dag verse eieren, broodjes en fruit en sapjes. Wij hebben ook wat vrienden ontvangen op locatie dit was allemaal geen enkel probleem en ook die werden vrolijk ontvangen. Zwembad is heerlijk om te zwemmen en naast te zonnen, we zijn heerlijk tot rust gekomen hier.”

• The Sirena Insolente Hostel Beoordelingsscore: 6

“Personeel, locatie en de keuken waren goed.”

• Casa para 4 personas en Pichilemu Beoordelingsscore: 8

“Super vriendelijke, attente, gastvrije host die altijd beschikbaar is voor vragen. Ze hielp ons met het vinden van leuke restaurants en het doen van de was (tegen betaling). Lekker warme douche en goed uitgeruste keuken. Loopafstand van strand en centrum. Wij vonden het fijn een eigen huisje te hebben om uit te rusten.”

• “De kamer was ruim en schoon. Het ontbijt was prima, de medewerkers erg vriendelijk, de locatie perfect op loopafstand van het centrum. Het bed en matras waren prima”

De 30 beste hotels in: O'Higgins