2. Hotelbeoordelingen Maleisië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Perak
Perak Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Belakang KongHeng By DreamScape Beoordelingsscore: 8

“Fantastische locatie in old town Ipoh en op loopafstand van het treinstation en gezellige bars en restaurants. Relaxed zwembad voor een korte verfrissende duik.”

• Pangkor Guesthouse SPK Beoordelingsscore: 9

“Ik zou maar 3 nachten hier slapen het zijn er 6 geworden! Het is een heerlijke plek om re wennen aan het land en klimaat. Ik reis in het laagseizoen en had dan ook de dorm voor mezelf. Verder is het vissersdorpje authentiek en heb ik daar ook van genieten. Het is een eiland om te relaxen. Je loopt zo naar de pier waar je de gigantische vissersboten ziet. Toen ik de foto's plaatste werd er gezegd, ik hou van die pipilangkous boten. Verder zijn er genoeg neushoornvogels te zien en heb je witte stranden met een blauwe zee. Dit Jun je doen met de fiets of scooter. Deze kun je huren.”

• GRAYHAUS SOHO Ipoh Beoordelingsscore: 8

“Goede prijs kwaliteit verhouding. Er was de mogelijkheid om zelf gratis je eigen ontbijt te maken met toast en eieren. Je kunt buiten zitten op een balkonnetje en er is een mogelijkheid om je kleding te wassen. Locatie op loopafstand van het oude centrum.”

• DoSomething Guest House 8 Beoordelingsscore: 9

“Fijne, schone kamer. Unieke inrichting, goedkoop voor wat je krijgt.”

• SAMMY HOOMESTAY Beoordelingsscore: 9

“Schone en nieuwe kamer. Gelegen in een buurt net buiten het centrum, maar dichtbij met de auto.”

• Nipah Guesthouse Pangkor Beoordelingsscore: 10

“Echt, boek dit guesthouse! Het is werkelijk waar perfect en alles wat je zoekt. Het gezin is zo ontzettend lief en behulpzaam. Leuke huisjes, schoon, netjes, lekker zwembad. Koelkast voor algemeen gebruik, koud en heet water tap, broodroostertje. De eigenaar ging voor ons in de ochtend vroeg bij de pier checken of we toch een boot later konden nemen. Niks is teveel voor deze lieve mensen. Pangkor island is echt een prachtig ongerept paradijsje. Dit was de perfecte afsluiter van onze prachtige reis door Maleisië.”

• Joe Fisherman Inn Beoordelingsscore: 6

“Personeel van het verblijf was zeer vriendelijk. De eigenaar gaf ons zelfs nog wat tips voor het eten en de locatie van het hotel is super.”

• Pangkor Fish House Beoordelingsscore: 7

“Locatie, mooi aan het water”

• The Tudor Beoordelingsscore: 8

“Dit kleine hotel is gevestigd in een "Engelse" villa net buiten het centrum van Ipoh. De kamers zijn prima en de bedden zijn gewoon goed. Het personeel is, zoals normaal in Maleisië, ontzettend aardig en doet zijn uiterste best om je te helpen.”

• Ninety Guest House Beoordelingsscore: 9

“Inrichting was mooi. Koffietentje. Goede douche. Prima bed.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Perak

gebaseerd op 22.544 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com