2. anmeldelser av hoteller i USA
  3. anmeldelser av hotell i Tennessee
Tennessee Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Store rom og komfortable senger Gåavstand til sentrun (downtown)»

• «Vakkert! Flotte rom, god seng. Rent. Små Elvisdetaljer over alt. Deilig frokost, men veldig dyr.»

• «Kjekt med frokost.Litt grovt brød,supert.»

• «5 star hotell med 20 etasjer, alt nytt og fint, ved gangavstand til Broadway med alle barer med live Country musikk , Johnny Cash museum, Country musikk hall of fame. Rom, seng, bad - alt var bra. Under senga og baderomsinnredning var det bevegelse sensor med dempet belysning som slå seg på når man går lm natta🙂 frokost ble servert av servitør, du velger noe fra meny. Det var selvsagt ingen grovt brød der, som sannsynligvis overalt i Usa, eg spurte om det, de kom med noe som var litt bedre enn loff, men langt ifra grovt. Vi fant noe på menyen likevel. Økologisk te var der. Også var det ingen plastic poser i søppel korga- bare en papir lapp i bunnen- virkelig miljøvennlig. 🙂Det var og en utendørsbasseng der som var fin , vi fikk ikke bruke den siden det var for kaldt i luften ennå ( I april) . Anbefaler dette hotellet 🙂»

• «Stort, flott hotell med gode faciliteter. God parkering under tak. God frokost. 25 min. spasertur fra sentrum.»

• «Nærhet til buss forbindelse til byen og Broadway.Lang busstur,nesten en time.Nært Wallmart,og andre rimelige butikker.Greit å kunne lage mat men uten bestikk,kokekar,glass/krus.Stort kjøleskap.»

• «Beliggenhet. Svært enkelt å komme hit med bil. Kun 15 min gange til musikkdelen av Broadway. Massasjestolen»

• Hampton Inn Johnson City Omtalescore: 9

«To store flotte senger. Hyggelig personale og fin beliggenhet.»

• Hilton Nashville Downtown Omtalescore: 9

«Veldig sentralt. Flott rom. God seng. Nydelig frokost.»

• «Fin, sentral beliggenhet.»

De 30 beste hotellene i Tennessee

basert på 681 971 hotellomtaler på Booking.com