2. Hotelanmeldelser for Holland
  3. Hotelanmeldelser for Utrecht Province
Utrecht Province Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Landgoed Zonheuvel Point fra anmeldelser: 9

"Vi har boet på dette hotel adskillige gange. Vi er vilde med beliggenheden i skoven, med mulighed for en kort eller lang vandretur/cykeltur direkte uden for døren. Afslappet og venligt personale."

• Bastion Hotel Amersfoort Point fra anmeldelser: 10

"Rent og service"

• Hotel Woudschoten Point fra anmeldelser: 8

"Flotte fællesfaciliteter og god morgenbuffet. Ligger i en smuk skov"

• Hotel Brasserie Florian Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt centralt beliggende, i kort afstand til havnen. Fine værelser med god plads og serviceminded personale. Har boet her 2 gange indenfor 14 dage og har været særdeles tilfreds begge gange-"

• Mother Goose Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Morgenmaden var rigtig dejlig. Personalet var virkelig søde, hjælpsomme og serviceminded. Der var dejlig rent og pænt på værelset, og hotellet ligger meget centralt."

• Van der Valk Hotel Breukelen Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden var virkelig fremragende. Beliggenheden virkelig god, da man kunne både køre i bil og komme hurtigt med tog til Amsterdam."

• Duynparc Soest Point fra anmeldelser: 9

"Vi havde en virkelig lækker bungalow hytte til seks personer. Hytten lå lige ud til en lille sø, og med en skov i nærheden med gode vandrestier. Hytten var i to plan, med to soveværelser og et badeværelse ovenpå og stue, køkken, soveværelse og badeværelse i stueplan. Der var lidt gratis lækkerier til os ved ankomst, i form af to kolde øl, to kolde sodavand, en flaske rødvin, to poser nødder og en lækker ost. I nær området er der masser af indkøbs muligheder og flere restauranter. Vi var selv kørende i bil derned, så vi havde omkring 45 minutter til Amsterdam og cirka en times tid til Rotterdam. Vi kan virkelig anbefale dette sted, især til familier eller vennepar."

• Bunk Hotel Utrecht Point fra anmeldelser: 10

"Fedt sted og mega søde og imødekommende personale. Pænt og rent. Kommer der gerne igen."

• Mercure Hotel Amersfoort Centre Point fra anmeldelser: 8

"Rent faktisk alt andet end udsigten fra vores værelse, eller beliggenheden,"

• Court Hotel Utrecht City Centre Point fra anmeldelser: 7

"God morgen buffet - venligt personale - og smukt placeret i Utrecht. Jeg boede i et værelse langs kanalen - hvis man er dårligt gående, skal man bestemt ikke bo der ;-)"

De 30 bedste hoteller i Utrecht Province