2. Hotellrecensioner HUN
  3. Hotellrecensioner Vas
Vas Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Ibrahim Boutique Hotel Gästbetyg: 9

”👍”

• Pont Vendégház Gästbetyg: 10

”Jag tyckte om rummet, välstädat och luftiga rum. Vi bodde på nedervåningen vilket var perfekt då vi hade hund med oss. Det var tyst i huset, inga störande grannar. Läget var perfekt! Nära till allt. Pont vendégház ligger i Köszegs gamla del i stan. Här finns mycket historia att få leva sej in i. Personalen var fantastisk och hjälpsam. Om något skulle ha fattats så hjälpte dom genast till. Här finns wifi, tv, kylskåp med frysbox, kaffe och te kokare.Parkering ingick. Vi hade bokat för 4 nätter men trivdes så bra så vi utökade våran vistelse med ytterligare 2 nätter. Jag rekomenderar verkligen detta ställe. Prisvärt dessutom. Djurvänligt och handikappanpassat.”

• ”Otroligt trevlig personal, vackert område. Wellness avdelningen är liten men trevlig. Trädgården är underbar.”

• Pont Vendégház Gästbetyg: 8

”Tyckte om läget, rummet och personalen. Rent och snyggt.”

• ”Väldigt trevlig personal, stor gräsmatta, program för barn.”

• Garda Hotel Gästbetyg: 10

”Allt var bra och en vacker park att promenera i.”

• ”Frukosten var god, bara en liten notis om att näst sista dagen var inte mycket mat vid kl 8 , nästan ingen mat, då vi fick en förklaring till detta som att många personer kom till restaurangen för att äta frukost och åt up alll, men lovade att nästa dag ska vara mycket mer. Ganska messig förklaring, tycker jag, då frukosten ingick i priset.”

• Apartman Hotel Gästbetyg: 6

”Nära till badet.”

• ”Väldigt god frukost, rymligt bekvämt rum. Nära till järnvägs- och busstationen.”

De 25 bästa hotellen i Vas