2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen: Västra Götaland
Västra Götaland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kvibergs Vandrarhem - Hostel Beoordelingsscore: 8

“Gezellige cottage, en zeer behulpzaam personeel. Hadden goede tips voor dagtripjes in de buurt. Je zit midden in een woonwijk, maar daar merk je niks van.”

• “Gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer.Niet te ver van centrum.Lief personeel,Super veel keuze bij ontbijt.Heerlijk avondeten.Nette kamers”

• Hunnebergs Gård Hostel & Camping Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk hostel. Iedereen was vriendelijk en er werd goed meegedacht bij vragen. Ze hebben oog voor de kleine persoonlijke dingen. Leuk om dat te zien! Er waren nu nog weinig gasten dus hadden we het rijk alleen. Volgens mij is het zomers enorm genieten hier!”

• Linnéplatsens Hotell & Vandrarhem Beoordelingsscore: 9

“Hoekkamer met mooi uitzicht en prettige zithoek "buiten".”

• Göteborg Hostel Beoordelingsscore: 10

“Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was heel ruim voor 6 personen. Propere keuken in de gemeenschappelijke ruimte. Leuk terras om gezellig in de zon te zitten.”

• Comfort Hotel Göteborg Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt was uitgebreid, goede bedden , vriendelijke receptie medewerkers, super dakterras met schitterende zonsondergang ,bar en muziek !”

• Spar Hotel Gårda Beoordelingsscore: 8

“Er was een sauna die je kosteloos mocht gebruiken. Ontbijt was prima!”

• First Hotel G Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel, top restaurant! Ook heel leuk aan ons hondje gedacht. Was echt een aangenaam en ontspannen verblijf in dit hotel.”

• “We werden erg goed geholpen, konden eerder inchecken en kreeg zelfs een upgrade! Fantastisch geregeld en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel”

• “Lokatie, ruime kamer met thee/koffie faciliteiten en koelkast. Gevarieerd ontbijt en erg aardig personeel. Fijn dat je zelf kon aangeven wanneer je de kamer schoongemaakt wil hebben. Oja en goede bedden > niet onbelangrijk”

De 30 beste hotels in: Västra Götaland