2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser for Veneto
Veneto Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ausonia Hungaria Wellness & Lifestyle Point fra anmeldelser: 10

"Vidunderligt hotel! Betagende smukt! FANTASTISK personale; ikke mindst den supersøde herre, der både tog imod os og tjekkede os ud igen fem dage senere: Intet var for godt til os! Topkarakterer til ham i særdeleshed, personalet i almindelighed og hotellet i sin helhed. Luksus-oplevelse fra start til slut! Og snyd ikke dig selv for en drink eller et måltid på tagterrassen med udsigt over bugten og Markus-pladsen i baggrunden i solnedgangens skær. Vi valgte fem dage på Lido efter et par dage på hotel i hjertet af Venedig for også at få lidt (luksus)badeferie-stemning med, og det fik vi til fulde, selv om vejret midt i maj stadig var ret ustadigt. God pool med fin størrelse (ser mindre ud på billederne), og god strand med sandbund for enden af vejen; poolen og Adriaterhavet var stadig lidt kølige efter en længere og usædvanlig kold periode, men til at bade i for en dansker (læs: 18-19 grader-agtigt). Og Venedig er stadig kun ti-15 min. væk med vaporetto, når vejret ikke er til badeferie, men sightseeing. God restaurant på hotellet, gode restauranter både til højre og venstre for, og små supermarkeder både i gaden bag hotellet og bagerst i tøjbutikken OVS, som ligger i samme gade som hotellet."

• Musella Winery & Relais Point fra anmeldelser: 9

"Ro, renlighed og autensiteten."

• Hotel Caneva Point fra anmeldelser: 10

"Meget centralt! Nemt at låse sig ind og ud. God og hurtig kommunikation over Whats app."

• Hotel Nuova Mestre Point fra anmeldelser: 7

"Bussen til Venedig holder lige udenfor Hotellet. Behagelig seng. Ro om natten. Store rene håndklæder. Dejligt varmt vand i bruseren. Rent og pænt overalt. Dejligt spisested lige i nærheden. Mulighed for transport med Hotellets egen bil til Banegården for € 10,-"

• Hotel Centrale Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden var udmærket, og det var nemt at tage en bus til Venedig. Venligt personale."

• Classique Point fra anmeldelser: 8

"Smukt hotel med en fantastisk beliggenhed Smukt gammel bygning med en fantastisk have og pool"

• Maison Venezia | UNA Esperienze Point fra anmeldelser: 8

"Placeret i et stille kvarter, men tæt på centrale dele af Venedig Morgenmaden avr rigtigt god og havde mange valgmuligheder. Værelset var stort og rent med en lille balkon."

• Al Gazzettino Point fra anmeldelser: 10

"Romantisk værelse - skøn morgenmad - fin lille balcon - super rengøring og dejlig beliggenhed!"

• Hotel Carlton Point fra anmeldelser: 8

"Tæt på banegård og byen"

• Hotel Firenze 3 Stelle Superior Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig tæt ved søen og fantastisk udsigt fra hotellet og vores værelse. Restauranter lå tæt ved hotellet til øvrige måltider. Ok udvalg til morgenmaden"