2. Hotelbeoordelingen Filippijnen
  3. Hotelbeoordelingen: Visayas
Visayas Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• HIGALA Resort Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijke gastheren die voor je klaarstaan. Je wordt met een drankje naar keuze verwelkomt. Kamer is netjes, prima bedden en alles makkelijk te bereiken met scooter. Laatste dag kwamen we in de problemen met op tijd bij de haven te komen. We werden uit de brand geholpen door Peter die ons voor niets naar de haven bracht. Ontbijt was lekker en elke dag anders. Zwembad lekker en sportschool om de hoek!”

• MOMO Hostel Beoordelingsscore: 10

“De kamers waren ontzettend schoon en de bedden zijn geweldig! Momo en haar staff zijn ontzettend lief en Jack ook.”

• Seapearl of Alona Beoordelingsscore: 8

“Heel rustig en huisje direct aan het zwembad. Zeer ruim huisje. Hele fijne douche.”

• Radisson Blu Cebu Beoordelingsscore: 8

“Schoon, heerlijk ontbijt, naast een winkelcentrum, fijne kamers”

• Aloha Seaside Resort Beoordelingsscore: 10

“Fijne accommodatie. Lekker rustig gelegen, heerlijk aan zee. Aanrader!”

• Dolce Amore Resort Beoordelingsscore: 9

“Leuk, kleinschalig hotel. Het restaurant is erg gezellig, heel erg lekker en het personeel is erg vriendelijk.”

• Hidden Lagoon Resort Beoordelingsscore: 6

“Het was een mooie kamer.”

• “Het is een zalige plek op een geweldig eiland. Kamer is heel ruim met een stille AC. Zelf heb ik weinig last ervaren van drukte in het restaurant. Oordopjes dekten het geluid prima. Het ligt aan een strandje, maar het is maar een klein stukje lopen naar Bounty beach. Als je daar doorloopt ten hoogte van Exotic dive cemter, is het prachtig en rustig.”

• Alona Vida Beach Hill Resort Beoordelingsscore: 8

“De locatie is fijn, dicht bij het bruisende centrum. De kamer is ruim. Zwembad is relaxed. Pick-up van en naar haven tagbilaran wordt op een professionele manier geregeld. Ze zijn flexibel met uitchecken.”

• M.Y. Hotel Beoordelingsscore: 10

“Dichtbij alles,nieuw, mooi en schoon En geweldig personeel.”

De 30 beste hotels in: Visayas