2. anmeldelser av hoteller i Filippinene
  3. anmeldelser av hotell i Visayas
Visayas Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Stort og fint rom. Bra air-condition. Hyggelig besetning med veldig god service. Hotellet lå veldig sentralt, så det tok ikke lang tid å komme seg til kjøpesentre og andre severdigheter. Fint basseng på taket.»

• Dolce Amore Resort Omtalescore: 10

«Super nett alle und beste Pizza 😍»

• Walkerz Inn Omtalescore: 8

«AC, gåavstand til sentrum og strand men litt bortgjemt som gjorde at det var rolig og stille, hyggelig personale, fikk legge igjen bagasjen mens vi var på dagstur, vanndispenser, egen sitteplass med bord og vask ute»

• Alta Vista de Boracay Omtalescore: 6

«Stille og koselig sted for familie med barn»

• «Hyggelig ansatt . Fint utsikt . God frokost»

• Aloha Omtalescore: 7

«Bra beliggenhet for Whale shark attraksjon i Oslob, litt rett ved siden av. Veldig praktisk, og veldig bra informasjon oppfølging og hjelp fra de ansatte der. Enkel standard, men fin terrasse foran rommet.»

• Vivien's Hotel Omtalescore: 8

«Bra hotell nå en skal videre med fly. Kommer til å bruke dette hotellet neste gang også 🙂»

• Elicon Suites Omtalescore: 1

«Ingenting. Vi valgte å ikke bo der. Vi ville avbestille med det samm vi så plassen. Fikk beskjed om å gjøre det på nett, men fant ikke ut hvordan og hvor»

• Speed 8 Inn Moalboal Omtalescore: 7

«Hyggelig betjening.»

• Dosi Hotel PH Omtalescore: 9

«Koselig og Bo her ... Romslige Rom og ei God Seng og ligge i .... Koselig liten Bar/ Restaurant på toppen av Dosi hotel .... Og en Hyggelig Kaffi-bar nede v/ Gateplan ...»

De 30 beste hotellene i Visayas

basert på 244 704 hotellomtaler på Booking.com