2. Hotelbeoordelingen China
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Yunnan
Yunnan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Xilu Xiaoxie Inn Beoordelingsscore: 10

“Gloednieuw en hip hotel midden in het oude centrum van Lijiang. Zeer vriendelijke en behulpzame host, die zich echt verantwoordelijk voelt dat alles goed gaat.”

• Xilu Xiaoxie Inn Beoordelingsscore: 10

“Fantastische ligging in the old city, mooie kamer (klein, maar fijn), goed sanitair, de gemoedelijke sfeer, enorm aardige en hulpvaardige benadering. Joye spreekt perfect Engels informeert je over wat er is te doen in de omgeving en regelt het voor je. Ik kan Xilu Xiaoxie Inn van harte aanbevelen!”

• “Kreeg een upgrade van hen en zat in de deluxe kamer. Flinke ruimte met een balkonnetje.”

• Xilu Xiaoxie Inn Beoordelingsscore: 10

“Prachtig gelegen in het hart van de oude stad. Goede faculteiten en diensten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De manager Joy staat altijd voor je klaar. Ik heb mij zeer thuis gevoeld.”

• The Ritz-Man Boutique Inn Lijiang Beoordelingsscore: 6

“De locatie was perfect”

• Jun Bo Xuan Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het traditionele familiehuis is nu een hotel. Bijzonder charmant en gemoedelijk. De eigenaresse en haar staf geven je een welkom gevoel. Uiterst vriendelijk, geïnteresseerd en gastvrij. De binnentuin is heerlijk.”

• Swallow Nest Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Prachtige en rustig locatie met perfecte kamer en douche. Er is een Chinese tuin met een klein vijvertje. Beste plaats voor het vertrek van op de luchthaven.”

• Mengyuanju Boutique Inn Beoordelingsscore: 10

“Prima hotel op een goede locatie en met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Hij hielp ons met het huren van een scooter, vervoer naar Lijiang en zelfs met het versturen van een pakket naar Nederland! De kamers zijn prima met een lekker zacht bed en een goede douche.”

• Swallow Nest Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Aangename sfeer en erg rustig relatief dicht bij de luchthaven . Mooie kamers met binnentuin en vriendelijk personeel”

• No Flowers Boutique Hostel Beoordelingsscore: 8

“Heel aardig personeel en een prachtige locatie (die alleen onvindbaar was). Verder heel tevreden”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Yunnan

gebaseerd op 3.005 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com