2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Hotelbeoordelingen: Zala
Zala Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Club Dobogómajor superior Beoordelingsscore: 6

“De wellness de mensen in de eetzaal”

• Corner Motel Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijke gastheer en ontbijt was simpel maar goed. Motel ligt op een hoek van drukke straat, maar is wel dichtbij centrum. Kamer eenvoudig en netjes. Motel ligt op 2e verdieping, te bereiken via trappenhuis. Gratis parkeren in de parkeergarage. Op loopafstand in centrum goed Belgisch restaurant met live muziek.”

• Hotel Carbona Thermal Spa Beoordelingsscore: 8

“Mooie kamers.”

• Hotel Helikon, Keszthely Beoordelingsscore: 8

“Het was een mooi hotel met een luxe uitstraling. De kamer was erg ruim en fijn ingericht. Bij het ontbijt was er ruime keuze aan opties. Het zwembad was heel groot en werd goed schoongehouden! De locatie naast het strand was top. Het is een heerlijk hotel voor in de zomer met een eigen strandje. Ik zou hier zeker nog een keertje boeken!”

• “Erg goede ligging.Erg vriendelijk personeel. Heel schoon.”

• Kristály Hotel Beoordelingsscore: 8

“we vonden de omgeving niet leuk maar eens in het hotel, alles prima. we hadden halfpension en alles was met buffet, ruime keuze en zeer goed ontbijt voor de prijs kwaliteit! prima kamer, zeer netjes. vriendelijk personeel. koelkastje op de kamer én airco bijverwarming we waren hier eind december. Badkamer aan de kleine kant maar OK. lift was ook goed, we zijn al wat ouder, parking is te betalen, sommige gasten maakten zich daar heel druk om bij de receptie. misschien beter all inn?”

• Batthyány Kúria Beoordelingsscore: 8

“De receptie is uitstekend, vriendelijk, professional.”

• Hotel Helikon, Keszthely Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht het eten”

• Hotel Forrás Zalakaros Beoordelingsscore: 8

“Leuk en verrassend eten, vriendelijke mensen en super dicht bij de spa! We hebben een heel leuk verblijf gehad en zouden zo weer terug komen. Een aanrader!”

• Hotel Vineyard Inn - Szőlőskert Beoordelingsscore: 8

“kamer is goed, bedden zijn goed. Vriendelijk personeel. Uitstekend diner. Eén personeelslid spreekt Engels.”

De 30 beste hotels in: Zala