2. anmeldelser av hoteller i Ungarn
  3. anmeldelser av hotell i Zala
Zala Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Kalma Omtalescore: 7

«Bra beliggenhet. Stille. Stort rom, men litt slitt. Balkong. Vinkelsofa. Minikjøkken. Heis. Fikk ha syklene i garasjen. Rent utenom balkong. Kort vei til massasje og termalbad. 5% avslag for 3 timers besök på termalbad.»

• Tokajer Wellness Panzió Omtalescore: 10

«Vi hadde en nydelig uke i Kezsthely, Tokajer Wellness Panzió. Vi kjente oss velkommen, fikk god informasjon om byen og om selve pensjonatet samt tips om restauranter og turer vi spurte om. Personalet var elskverdig og stemte overens med skiltet ute: We warmly welcome you. Stedet var rolig den uken vi var der. Rommet var som anbefalt og som forventet. Det var gode og rene senger. Balkongen og badet var romslig for oss. Renholdet var upåklagelig! Frokosten var deilig og variert og kaffen smakte. Det var et nydelig og velholdt uteområde med deilige basseng, solsenger og parasoller. Vi fikk også tilbud om kaffe etc, da vi lå ute. Alt av wellness var veldig bra og massasjetimene fantastisk. Syklene var i god stand og vi brukte dem mye. Vi besøkte Festetics Palace og Radio/tv- museum, som var veldig spennende, Stranden der var også herlig. Byen var fin og oversiktlig, hovedgaten var stor og med interessante butikker og caféer/restauranter. Vi besøkte også Hevic og Tihany. Et deilig opphold og vi ønsker oss tilbake!»

• Sirius Hotel****Superior Omtalescore: 8

«Nytt og fint hotell med delikat innredning.»

• Az Idill Omtalescore: 10

«Det er nært den lille byen Hévíz og byen Keszthely. Er ca 10 minutt å kjøre fra hotellet. Vi storkoste oss på hotellet, stille og rolig, store rom. Syns det var fantastisk å ligge på flyte madrassen i bassenget, å oppleve svalene som stupte ned rett ved siden av meg for å drikke vann.»

• Andrea Wellness Garden Omtalescore: 6

«Landlig, stille og rent sted.»

• «En hyggelig og fin leilighet med helt grei avstand til sentrum av byen.»

• «Veldig bekvemt seng»

• Zöldház Panzió Omtalescore: 8

«Frokost, rom og personalet!»

• Bodó Ház Omtalescore: 8

«Svært rent, fint nytt bad og trivelig veranda»

De 30 beste hotellene i Zala

basert på 48 028 hotellomtaler på Booking.com