2. Hotelanmeldelser for Sverige
  3. Hotelanmeldelser for Västra Götaland
  4. Hotelanmeldelser for Gøteborg
Sverige Gøteborg Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Scandic Europa Point fra anmeldelser: 7,9

"Lækkert morgenmad God plads på værelset Rent og pænt Sødt og hjælpsomt personale"

• Dorsia Hotel & Restaurant Point fra anmeldelser: 9,4

"Interiør og personalet og morgenmaden"

• Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg Point fra anmeldelser: 8,4

"Super beliggenhed. Dejlig morgenmad. Fin indretning på værelse."

• Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg Point fra anmeldelser: 8,4

"Morgenmaden var rigtig fin,der manglede ikke noget på buffeten.Min mand savnede dog et spejlæg som man kan få på andre Radisson hoteller."

• Scandic Europa Point fra anmeldelser: 7,9

"Super lækkert morgenmad. Dejlig seng og puder. Pænt og rent. Flink personale både i lobbyen, i restauranten og rengøringspersonalet var alle rigtig flinke og betænksomme. Især i restauranten og rengøringspersonalet spurgte uopfordret om de kunne hjælpe med noget og om vi manglede noget. Lækkert med en pool og sauna forbedrede for os hele oplevelsen. Flotte omgivelser og beliggenheden kunne simpelthen ikke være bedre. I centrum af alt og lige ved hovedbanegården med tog og bus forbindelser. Prisen var også ganske rimelig."

• Clarion Hotel Post Point fra anmeldelser: 8,1

"Dejlig restaurant i forbindelse med hotellet."

• Slottsskogens Hostel Point fra anmeldelser: 7,7

"Rigitg god morgenmad. God beliggenhed med børn, tæt på Slottskogen og Plikta legeplads."

• Scandic Rubinen Point fra anmeldelser: 7,7

"Der var pænt og rent og personalet var venlige, imødekommende og hjælpsomme"

• Spar Hotel Majorna Point fra anmeldelser: 8

"Det var et dejligt sted, god morgenmad. Vi var der en dag. Hvis du er uden bil, og kommer med færgen så tag sporvogn 3 fra masthuggtorget., til chapmanns torg. Så 2 min er du der. Vi kunne høre sporvogne , men sov godt. Venligt personale."

• Hotell Heden - BW Signature Collection Point fra anmeldelser: 7,9

"Placering"