2. anmeldelser av hoteller i Sverige
  3. anmeldelser av hotell i Västra Götaland
  4. anmeldelser av hotell i Göteborg
Sverige Göteborg Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Clarion Hotel Draken Omtalescore: 8,7

«Frokosten var super, rommet stille og rolig, god seng»

• ProfilHotels Opera Omtalescore: 7,5

«Beliggenhet, hyggelig resepsjon/ bar område, god frokost og grei størrelse på et singelrom.»

• Hotel Riverton Omtalescore: 8,1

«Trivelig frokost. Bra utvalg. Fin beliggenhet.»

• «Sentral beliggenhet Moderne»

• Clarion Hotel Draken Omtalescore: 8,7

«Frokosten var herlig og har etterlat fortsatt smak i munn og resten av oppholdet også har etterlat følelse av komme tilbake. Super herlig hotell. Min anbefaling på det sterkeste. Personlig er jeg veldig kresen på hoteller men på Clarion Drakan kunne jeg ikke finne noe grunn til å klage.»

• Scandic Crown Omtalescore: 7,7

«Det var hyggelig betjening, både i resepsjonen, restaurant og renholdmedarbeidere. Meget sentral beliggenhet, men vi hadde rom på baksiden og ble ikke forstyrret av trafikkbildet rundt.»

«Brasseriet. Resepsjonsområdet»

• Hotel Lorensberg Omtalescore: 8,3

«Velig fint å kunne lade bil på parkering ved hotell. Meget sentralt og buenos aires steekhouse rett ved siden av serverer vedlig bra biff. God frokost Hyggelig personale og fri kaffe.»

• Hotel Royal Omtalescore: 9

«Sjarm og tradisjon, oppgradert til dagens standard. Sentralt. P-hus vis a vis.»

• Hotel Royal Omtalescore: 9

«Veldig sentral beliggenhet, og veldig hyggelig personale. Innredningen var stilfull og gjennomført, og frokosten var lekkert anrettet og inneholdt akkurat det jeg setter pris på, bl.a. "ordentlig" eggerøre. Hyggelig fellesområde og gode kaker til ettermiddagskaffen.»

De 30 beste hotellene i Göteborg

vurdert ut fra 224 821 hotellanmeldelser på Booking.com