2. Opinions d'hotels de Suècia
  3. Opinions d'hotels de Skåne
  4. Opinions d'hotels de Malmö
Suècia Malmö Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• HOTEL N Hostel Malmö City Puntuació: 8,2

"Puc explicar-ho en català? Tenia contractades 3 nits, per raons de salut, vaig haver de marxar el primer fia a les 9 del matí. Em van dir que com ho havia contractat per Booking.com no em podia reemborsament res. Havia de reclamar a Booking.com però tinc 78 anys i no sé com es fa."

• First Hotel Jörgen Kock Puntuació: 7,6

"Una habitació molt àmplia, amb llits i coixins molt còmodes. El bany, ampli, pràctic i net. L' esmorzar excel•lent. Està molt a prop de l'estació Central i del centre de la ciutat."

• Best Western Hotel Royal Puntuació: 8,1

"Hotel cèntric, sense luxes, però més que correcte. Esmorzar abundant, te i infusions disponibles durant tot el dia."

• Scandic Segevång Puntuació: 7,8

"El berenar espectacular i pròxim a l'aeroport. Amplia zona de jocs i piscina"

• Scandic Malmö City Puntuació: 7,9

"L esmorzar era super variat i estava bonissim, a mes a mes reposaven en tot moment El tracte dels treballadors era molt amable La cuina de l habitacio va perfecta per prendre entrepans o sopar-hi"

• Mayfair Hotel Tunneln Puntuació: 8,6

"Molt correcte"

• First Hotel Jörgen Kock Puntuació: 7,6

"Molt ben situat, al costat de l'estació de tren i a prop del centre"

• Moment Hotels Puntuació: 7,5

"La ubicació es excelent. Al costat de l'estacio i molt a prop del centre. L'habitacio una mica petita pero el llit molt comode i el bany perfecte. L'esmorzar molt correcte i en una sala molt bonica. Tambe te una terrassa molt maca."

• Rut & Ragnars Vandrarhem Puntuació: 6,7

"L'opció de cafè i té a la cuina Anava a veure al Barça femení i estava a 25min caminant del Malmö IP, així que perfecte"

• HOTEL N Hostel Malmö City Puntuació: 8,2

"Situacio, habitacio i cuina"

Els 15 millors hotels de Malmö