2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: New York State
  4. Hotelbeoordelingen New York
Verenigde Staten New York Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Arlo Midtown Beoordelingsscore: 8,7

“De geweldige locatie Vriendelijk personeel Fijne en schone kamer Top ontbijt met fijne bediening”

• Warwick New York Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer en hotel is op loopafstand van Times Square en Central Park! Fijne bedden.”

• “Ruimte in de kamers en de locatie. Met het ontbijt had je voldoende keus. Happy hour was leuk georganiseerd”

• “Hotel ligt op wandelafstand van Penn Station(2min) waar je trein of metro richting luchthaven of andere bezienswaardigheden kan nemen. Time Square ligt ook op wandelafstand(15min). Kamer was ruim, proper met een uitstekende wifi verbinding. Wij bevonden ons op verdieping 10 aan de achterzijde waar we geen last hadden van het verkeer, alleen “last” van de aircoinstallaties buiten, oordopjes en veel wandelen overdag helpen hier enorm tegen. Ontbijt was basic, maar toch genoeg keuze. Aangekomen rond 14u en konden al op de kamer, uitchecken kan tot 12u en kofferopbergservice aanwezig. Gratis water, koekjes en popcorn bij de receptie.”

• “Locatie uitstekend. Mooi centraal gelegen. Kamers ook prima.”

• Off SoHo Suites Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ligging en airco.”

• Archer Hotel New York Beoordelingsscore: 8,6

“De locatie is perfect. Schoon en netjes hotel met prima voorzieningen.”

• Iroquois New York Times Square Beoordelingsscore: 8,2

“Ligging”

• Renaissance New York Chelsea Hotel Beoordelingsscore: 8

“Supermooi hotel op een centrale goede locatie. Vriendelijk personeel. Kamer was schoon en ruime badkamer met goede douche, bedden wat aan de kleine kant, maar sliepen er prima op.”

• Chelsea Pines Inn Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging en hoe groot het appartement was”