2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
New York Metropolitan area Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ly New York Hotel Beoordelingsscore: 5

“Alles super nieuw, personeel extreem vriendelijk.”

• NobleDEN Hotel Beoordelingsscore: 9

“Goede ligging dichtbij leuke restaurants en winkels(5 min wandelen naar Soho). Rustige ligging. Geen last van geluidsoverlast. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere kamers.”

• San Carlos Hotel New York Beoordelingsscore: 8

“Ruim verblijf, prima ligging, dichtbij de metro. Kamer werd elke dag schoongemaakt.”

• “Het appartement was ruim, schoon en had alles wat we nodig hadden.”

• Hyatt Regency Jersey City Beoordelingsscore: 8

“De ligging van het hotel met het prachtige uitzicht! Ook comfortabele kamers.”

• Arlo Midtown Beoordelingsscore: 9

“Luxe, goede faciliteiten, heel prettig en vriendelijk personeel, goede ruime kamer, goed bed, geen omgevings- en andere kamer geluiden, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, ruime lobby met comfortabele banken en stoelen om even te relaxen, goede koffiebar, hele fijne locatie in hartje Manhattan”

• “Ligging, ontbijt, vriendelijkheid personeel en netheid kamer”

• The Gallivant Times Square Beoordelingsscore: 5

“Locatie is top. Als je de straat uit loopt dit je direct op times square. Weinig overlast op de kamer van het geluid. Kamer werd iedere dag netjes “schoon” gemaakt. Personeel was vriendelijk.”

• Riu Plaza Manhattan Times Square Beoordelingsscore: 1

“Bed was groot en comfortabel. We mochten kiezen of we op een hoge of lage verdieping wilden verblijven - gezien NY, kozen we voor zo hoog mogelijk. De man die de lift bemande naar de breakfastroom was leuk.”

• “Ruime kamer en locatie.”

De 30 beste hotels in: New York Metropolitan area

gebaseerd op 1.171.001 hotelbeoordelingen op Booking.com