2. Hotelbeoordelingen VS

Beoordelingen over NobleDEN Hotel 4 sterren

196 Grand Street, Little Italy, New York, NY 10013, Verenigde Staten

#12 van de 416 hotels in New York

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Ideaal hotel, uit de drukte, voor een bezoek aan New York! Niet twijfelen!

Niets!!!

- goed locatie, dichtbij metrohaltes, in Little Italy/Chinatown - heel rustig en proper hotel met goede bedden waardoor je een goede nachtrust hebt - vriendelijk en behulpzaam personeel - hele dag koffie, thee, chocomelk, water en ijs beschikbaar - rooftop (bij mooi weer)

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Centraal gelegen om Lower Manhattan te ontdekken.
    • Kamer met Kingsize Bed en Julia-Balkon

Vriendelijk personeel, moderne kamer met alle nodige voorzieningen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

Ruime en schone kamer, behulpzaam personeel, en top locatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Julia-Balkon

De kamer was ruim en erg schoon. Het personeel was super vriendelijk en er was 24/7 iemand aanwezig bij de receptie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Super!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De locatie is perfect en de bedden slapen heerlijk. Het personeel was heel aardig en hielp ons overal bij.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Top!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niets Vanuit de kamer uitzicht op aircotoestellen en muurkoker. Maar het dakterras maakt dit absoluut goed!

Goede lokatie! Dicht bij soho, little Italy. Tal van leuke restaurantjes op wandelafstand. Brooklyn en lower Manhattan makkelijk te voet te bereiken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers. Compact maar genoeg plaats voor een gezin van 4. Fijne douche. Leuk dakterras. Na een dagje stappen is dit een fijne uitrustplek. Je kan je eigen drank, ijsje, cocktail meenemen naar het terras.

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Bijna perfect
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Erg gehoring (niet per van buiten maar meer binnen/gang), de deuren van de kamers vallen erg hard in het slot en dit kan vnl in de ochtend wel storend zijn. Ook de karretjes (housekeeping?) die over de gang rijden zijn erg luid. Kussens kunnen iets beter.

Personeel erg vriendelijk, voornamelijk housekeeping erg gedetailleerd te werk en zeer vriendelijk. Fijne locatie (dichtbij meerdere metrohaltes), functioneel ingedeeld, goed bed. Gevoel van aandacht doordat je bv paraplu kunt lenen.

• Beoordeeld op: 12 juni 2023

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Niets op aan te merken! We verbleven in het hotel tijdens de overlast veroorzaakt door de bosbranden in Canada, daardoor hebben we meer tijd in de kamer doorgebracht dan we zouden willen. Extra blij dat we een fijne kamer hadden tijdens deze dagen. De kamers zijn duur maar dat is het al snel in NY. Jammer dat we op de heenweg geen gebruik konden maken van de taxi/cab service van JFK naar Manhattan.

Enorm behulpzame en vriendelijke staff. Locatie is perfect, centraal gelegen met veel leuke ontbijt, lunch en dinerplekken op korte loopafstand. Rooftop is een plus, zo ook de mogelijkheden voor koffie, thee etc. in de lobby en de croissants in de ochtend. Bedden sliepen zeer goed (als je van stevige bedden houdt). Veel opbergruimte in de kamer en fijne douche.

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Prijs/kwaliteit top op ideale locatie (dichtbij metro) om NY te verkennen.
    • Kamer met Queensize Bed

Er was niets waarin we teleurgesteld waren. Misschien iets meer heldere verlichting in de kamer...

Prijs/kwaliteit top! Zeer vriendelijke service, mogelijkheid om valiezen in lobby na uitchecken te laten staan bij late vlucht. Deze worden met slot vastgelegd. 24/7 koffie, thee, warme chocomelk voor handen. Om 7u30 croissants te verkrijgen, wel met principe first come/first served. Dagelijks hiervan kunnen genieten dus rush naar beneden is voor niets nodig.

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Top locatie, rustig en gastvrij hotel
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Bij de wasbak weinig ruimte voor eigen toiletartikelen. Ondanks verzoek voor uitzicht op de straat, kregen wij een kamer met uitzicht op daken met installaties.

Perfecte ligging bij little italy en Chinatown. Dichtbij leuke restaurants. Hotel was erg rustig en stil. De kamers waren groot genoeg. Er was voldoende plek voor je koffers. Hele goede regendouche, ook de cabine was erg groot. Vriendelijk personeel. We vonden het erg fijn dat beneden een waterpunt was, waar we iedere dag onze flesjes konden vullen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2023

• Kamer met Queensize Bed

-vriendelijke eigenaars en medewerkers -veel horecagelegenheden/ Little Italy - metro op wandelafstand (Canal Street / Grand Street ) - koffie en frisdrank steeds beschikbaar in de lobby

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

Fantastisch!

Niets!

Perfecte uitvalsbasis om New York te verkennen, héél vriendelijk personeel, grote en comfortabele kamer!

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Niets, gewoon echt doen dit hotel!

Alles is perfect! Leuke locatie, levendig, veilig. Veel metrohaltes in de buurt. Op loopafstand van mooie buurten. De kamer was ruimer dan ik verwacht had, met slimme opbergmogelijkheden voor kleren en spullen. Zeer stil, geen geluidsoverlast gehad. Bedden zijn fantastisch!

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

Fijn hotel dichtbij alles

Niets.

Personeel zeer vriendelijk, locatie precies op de grens van China Town en Little Italy, veel restaurants in de directe omgeving, Metro vlakbij. De kamer was heel aangenaam, het bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Uitstekend verblijf in fijn hotel
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Niks.

Uitstekende ligging in Chinatown/Little Italy, metro vlakbij. Ruime en schone kamer, prima bed en lekker grote douche. Gratis koffie en croissantjes in de lobby en flesjes water op de kamer. Vriendelijke ontvangst en service.

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel was fantastisch, de kamers waren ontzettend schoon, het personeel was enorm vriendelijk, gebruik van koffie/thee faciliteiten en de rooftop was top. Tijdens de regenbui konden we een paraplu lenen. Omgeving: In Chinatown, Little Italy om de hoek. Perfecte uitvalbasis om de stad te verkennen zowel richting Brooklynn en lower Manhattan als midtown Manhattan. Metro vlakbij.

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

Een aanrader
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Goed hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfect locatie. Restaurants en metro om de hoek.

• Beoordeeld op: 14 april 2023

top locatie in een levendige wijk op korte afstand van alle bezienswaardigheden
    • Kamer met Queensize Bed

de locatie en het erg behulpzame personeel

• Beoordeeld op: 6 februari 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Julia-Balkon

De locatie is top, tussen de locals. De rooftop is geweldig en de kamers zijn bijzonder groot qua NY-standaard én zijn dan ook nog eens mooi en bieden alles. Het zicht in de straat vanop de kamer was prachtig. Ik raad dit hotel aan iedereen aan.

• Beoordeeld op: 23 november 2022

aangenaam verblijf op toplocatie
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

de matras was een beetje hard

zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

heerlijke uitvalsbasis voor een paar dagen NY

geen faciliteiten

perfecte ligging in hele gezellige buurt. centraal voor alle highlights

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

• Penthouse met Kingsize Bed en Balkon

prima hotel. Ik logeerde met dochter in de kamer met de 7de verdieping met mooi dakterras, 2 ligbedden en 2 stoeltjes en tafeltje met een mooi uitzicht! De kamers zijn klein. met 2 personen was het lastig om je koffer uit te pakken. maar hoewel de kamer aan de kleine kant was, maakt dit terras het weer goed. de eerste dag rook het vreemd naar een riool lucht. na dit gemeld te hebben, werd dit direct opgelost. Ik kan dit hotel aanbevelen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2022

Heerlijk, toplocatie, nette kamers!

nvt

toplocatie, goede, nette kamers niet groot maar alles wat je nodig hebt voor paar dagen NY. Grootste verrassing was het dakterras met waanzinnig uitzicht!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

Amazing!

geen minpunten

schone ruime kamer met balkon. vriendelijk personeel. alles aanwezig wat je nodig kan hebben. Top!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

Super hotel, vriendelijke staff

Niets 😁

Heel proper hotel in een leuke buurt. Vriendelijke staff die steeds klaarstaat. Goed bereikbaar met 2 metro stations maar een paar blokken ver waardoor heel Manhattan gemakkelijk te ontdekken is. Hadden 3 kamers en waren heel tevreden van ons verblijf van een week. Koffie, thee en lekkere croissantjes voor ontbijt Een echte aanrader