2. Hotellrecensioner USA
  3. Hotellrecensioner New York State
  4. Hotellrecensioner New York
USA New York Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Ganska stort rum, trevlig och hjälpsam personal samt välutrustat pentry. Nära till det mesta.”

• ”Området är mycket centralt och samtidigt ganska lugnt”

• ”Utsikten från rummet, servicen och personalen, läget.”

• Lex Hotel NYC Gästbetyg: 8,1

”Ett trevligt hotell, bra rum, lite trångt, men Inte så farligt, toaletten funkade bra. Vi sov gott i de relativt tysta rummen , vi bodde på vån 2 så Lexington av. hördes en del, lite lyhört, men helt ok. Mycket hjälpsam personal som verkade älska sitt hotell. En liten enkel frukost serverades, gott kaffe, croissant, muffins och flingor. Men man stod sig en stund. Området var kul med många restauranger och deli i omgivningen, Bra läge och lätt att ta sig runt med både tunnelbana och buss. Kändes ganska säkert hela tiden. Skulle tänka mig att bo där igen.”

• Ink 48 Hotel Gästbetyg: 8

”Bra läge, fräscha rum, fin utsikt”

• ”Personalen var mycket hjälpsamma. Mycket bra badrum och jättesköna sängar. Läget mycket bra. Lugnt område.”

• Manhattan Bowery Lodge Gästbetyg: 6,5

”Väldigt bra läge och pris. Fräscha gemensamma toaletter/badrum. Skön säng och sängkläder. Gratis wifi. Trevlig och hjälpsam personal.”

• ”Läget är toppen. Trevlig receptionist, mindre trevlig personal som uppehöll sig i matsalen, vet inte vad deras roll var men att sitta och rapa rakt ut bland folk som äteroch se på film på telefonen högt på högtalare är inte 5/5”

• ”Vi var nöjda, rent, fint, hjälpsamt personal. Häftigt att få bo så högt upp!”

• ”Det var perfekt läge , trevlig o serviceinriktad personal”

De 30 bästa hotellen i New York