2. Hotelbeoordelingen VS

#37 van de 418 hotels in New York

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Aangenaam
    • Kamer met Kingsize Bed - Panoramisch Uitzicht

Standaard werd er van uit gegaan dat we niet wilden dat de kamer gepoetst werd. Uiteraard willen wij dit wel. Maar door onze onwetendheid (aanvinken op tablet) is de kamer de eerste dag dus niet gepoetst. De andere dagen wel omdat we het hebben aangeduid. Waarom zelf inchecken? Gaat even snel of sneller als de persoon die er toch staat dit voor ons doet. Buurt: onveilig gevoel: daklozen, vies metrostation. 2 straten verder wel aangename buurt en metrostation.

Coole inrichting. Vlakbij metro. Ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 april 2024

Toplocatie

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Een uiterst relaxed en goed verzorgd verblijf

Het bed en de kussens

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Perfect hotel voor een trip naar NYC
    • Kamer met Kingsize Bed

Alhoewel het motto van het hotel "betaalbare luxe" is, zijn de kamer niet groot. Nu is dat voor ons niet echt een probleem, maar als je met vrienden i.p.v als stel gaat.. Dan zijn deze kamers iets minder geschikt wellicht (glazen douchewand en toiletdeur, bedstee).

Perfecte locatie voor mensen die op avontuur willen gaan en de rafelrand van steden interessant vinden. Dichtbij levendige wijken als Chinatown, Soho en Tribeca. Metro om de hoek. En veel op loopafstand bereikbaar. De rooftopbar is heel erg cool; zonsondergang over Manhattan kijken vanaf hier is een spektakel! Te veel toffe barretjes en restaurants in de buurt om je vakantie te vullen, daarom moeten we nog een keer terug gaan!

• Beoordeeld op: 12 maart 2024

dik in orde!
    • Kamer met Kingsize Bed - Panoramisch Uitzicht

ontbijt mocht uitgebreider, heel weinig keuze ondanks prijzig.

ondanks de kleine ruimte comfortabel en netjes. gemak van inchecken, het interieur

• Beoordeeld op: 7 maart 2024

prima locatie en prima hotel

niks

de locatie, de uitstraling van het hotel, de vriendelijkheid van het personeel, de rooftopbar, het dakterras, het uitzicht en het heerlijke bed

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

• Kamer met Kingsize Bed - Panoramisch Uitzicht

Weinig faciliteiten op de kamer, geen water koker bijvoorbeeld. Kamers zijn echt klein maar wel praktisch.

Goede ligging, uitzicht is fantastisch dus kamer met uitzicht boeken!

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Leuk

Rooftop alleen toegankelijk voor 21+

Locatie was top!

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Top, op de kussens na.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kussens veel te hard en te hoog. We hadden allebei pijn in onze nek. Kleine kamer maar dat was geen probleem.

De ligging.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

• Kamer met Kingsize Bed

enige minpunt: er was ons bij de check-in niet gemeld dat we zelf moesten aangeven via de app of we al dan niet wilden dat de kamer werd schoongemaakt en wanneer. resultaat: na de eerste dag teruggekomen op een kamer met vuile handdoeken. Gelukkig werd dit snel behandeld en werden er alsnog propere handdoeken gebracht.

tof hotel, mooie kamers, hippe lobby & rooftop bar, vriendelijk personeel, goede locatie om een "ander" new york te leren kennen, veel leuke bars & restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 7 december 2023

Geweldige locatie om de stad de verkennen
    • Kamer met Kingsize Bed - Panoramisch Uitzicht

Het ontbijt vonden we duur en geen koffie/thee faciliteit op de kamer of gratis in de lobby.

Prachtig uitzicht op de skyline van New York. Met slim ingerichte kamers en mooi ingerichte algemene ruimtes.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Good vibes
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen mogelijkheid tot thee op de kamer. Wel kon je in de hyppe beneden verdieping thee of koffie tegen betaling gebruiken

Kleine kamer, met een zeer goede inrichting. Beschikt over een grote kluis en ruimte om je valies op te bergen. Zeer goed bed. Bediening van alle lichten, TV enz via iPad (was leuk). Koelkastje in de kamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Dat je maar aan een kant je bed uit kon, er moest altijd 1 iemand over de ander heen om er uit te komen

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Goed verblijf prima locatie en heerlijk ontbijt waar je wel apart voor moest betalen

Nvt

Prachtig hotel in een leuke wijk en prima kamers waar je alles met de iPad kan bedienen! En een schitterende rooftop bar

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

prima
    • Kamer met Kingsize Bed

Late schoonmaak van de kamer, na een dag werk in stad wil je even snel opfrissen en weer door. Helaas om 17:00 nog niet schoongemaakt. Zowel bij mij als mijn collega.

perfecte ligging heel centraal, div metro lijnen, je loopt zo Soho in met veel horeca.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Citizen M is altijd TOP
    • Kamer met Kingsize Bed

Alles was top! De knappe inrichting, vriendelijk personeel, handige en stille kamer, prachtige rooftop,…

• Beoordeeld op: 22 september 2023

De liften zijn traag.

Trappenhuis is bijzonder de moeite waard om te bekijken, dak is levendig en bizonder.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Uitstekende locatie
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak kamer ‘s avonds ipv ‘s ochtends, wat ons niet uit kwam Veel te duur voor zo’n kleine kamer

Locatie

• Beoordeeld op: 14 september 2023

zeer tevreden over
    • Kamer met Kingsize Bed

niets speciaal in feite !!

de locatie is uitstekend gelegen met alle subways rondom het hotel . alles verliep vlotjes !! het inchecken en uitchecken

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Let's hear it for New York :)
    • Kamer met Kingsize Bed

Het gebied is nog een beetje in ontwikkeling. Hier en daar wordt nog wat gebouwd. Verder vond ik het ontbijt een beetje tegenvallen. We hadden zonder ontbijt geboekt maar toen we een ochtend voor 45 usd (2 personen) kochten, vonden we het ontbijt net niet helemaal compleet.

Goed hotel in Downtown oost-Manhattan. Lekker tussen Soho en China Town. Metro station direct om de hoek, lekker wandelen naar Broadway en Lafayette.. Leuk personeel, goede hygiëne

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Fantastisch!! Volgende keer weer!
    • Kamer met Kingsize Bed

Absoluut geen last van gehad, maar goed om te weten dat er zwervers voor de deur leven. Verder mocht mijn dochter van 17 geen colaatje drinken op de rooftop bar.

Fijne locatie, veel leuke eetgelegenheden in de omgeving, metro om de hoek, supermarkt dichtbij, het bed slaapt geweldig, schoon, stil.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Kleine gym

Fijne locatie in Manhattan, loopafstand verschillende metrolijnen. Op de rooftop kan je ook gewoon je boek lezen zonder iets te hoeven bestellen , wat dat betreft is het concept van kleine kamers en dat je juist van het hele hotel gebruik maakt heel fijn

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Een aanrader voor iedereen die New York wil ontdekken.
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was compact maar werd op elke mogelijke manier benut. Het uitzicht zorgde ervoor dat het toch ruim en heel luxueus aanvoelt. We keken er telkens naar uit om naar het hotel en onze kamer terug te keren. Bij aankomst was het een beetje wennen aan de buurt maar eens je er vertoeft merk je dat het hotel omgeven wordt door heel gezellige restaurantjes/bars en héél goed gelegen is als uitvalsbasis voor een bezoek aan New York!

Zalig hotel met een heel gezellige ontbijt/chillruimte. Het personeel was ook heel vriendelijk en we hebben echt genoten van het prachtige uitzicht op onze compacte maar van alles voorziene kamer. Ideaal voor een kort en langer verblijf in New York. Het ontbijt is heel lekker, van alles voorzien en alle mogelijke drankjes (zoals cappuccino’s) zijn inbegrepen in de prijs.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

de locatie