2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: New York State
  4. Hotelbeoordelingen New York
  5. Beoordelingen van Fairfield Inn by Marriott New York Manhattan/Financial District

Beoordelingen over Fairfield Inn by Marriott New York Manhattan/Financial District 3 sterren

161 Front Street, New York, NY 10038, Verenigde Staten

#327 van de 418 hotels in New York

7,5

7,5

7,3

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

• Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was heel druk en elke dag hetzelfde. Tafels bleven vuil na andere mensen.

Kamer was proper. Meer moest het niet zijn.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Voor de prijs die je betaald is het top.
    • Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt is minimalistisch en de ontbijtzaal vaak onwijs druk waardoor je mogelijk geen plekje hebt om te eten!

De locatie is echt perfect. Metrostation van Wall Street is op 5 minuutjes loopafstand. Prijs kwaliteit verhouding voor dit hotel is goed!

• Beoordeeld op: 26 september 2023

New York was weer fijn er te zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Laatste dag geen warm water , onacceptabel als je een lange dag en vlucht hebt. Erg druk bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 5 september 2023

• Kamer met Queensize Bed

Ontbijt viel tegen, veel keuze maar veel broodjes en wafels waren heel taai en niet vers

Grote kamer

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht op blinde muur, zeer krappe ontbijtzaal, douche kan alleen lauw of zeer heet (afstelling is lastig).

Goede kamers, goede airco, prima bedden en badkamer. Dagelijks schone handdoeken en opgemaakt bed. Uitgebreid ontbijtbuffet. Metrohalte Fulton Street redelijk dichtbij, net als Wall Street en het WTC. Rustige toeristenlocatie (Seaport Museum en Pier 17) met goede restaurantjes vlakbij.

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Het licht van het airco bedieningspaneel gaf veel licht in de nacht en het gordijn ging niet helemaal dicht.

De locatie was heel erg fijn, er zaten veel bezienswaardigheden in de buurt en de metro was ook dichtbij. Het personeel was erg vriendelijk en de kamer heel schoon. Het ontbijt was goed gevuld iedere ochtend. Onze late aankomst in de nacht was geen probleem.

• Beoordeeld op: 28 maart 2023

unieke ervaring
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De drukte tijdens het ontbijt

locatie - vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 14 juli 2022

geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we keken tegen een blinde muur aan vanuit onze kamer,was wel jammer

mooie kamer,goeie badkamer

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

Organisatie van ontbijt

Soms niet aangevuld en ontbijtruimte wat krap.

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

• Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was erg slecht. Alles voorverpakt. Fabrieksbrood. Eten op plastic bordjes.

Kamers waren perfect

• Beoordeeld op: 4 mei 2022

Prima hotel in leuke omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel kamers zijn wel klein, wij hadden alleen twee handbagage koffers en dan heb je wel voldoende ruimte. De kamers kunnen ook wel een opknapbeurt gebruiken maar je komt voor New York en niet om op je kamer te zitten ;-)

Hotel op prima locatie. Dicht in de buurt van ferry naar vrijheidsbeeld en helicopterplatform. 5 min lopen naar de pier en daar een prachtig uitzicht op de Brooklynbridge. De kamers zijn niet groot maar wel compleet. Heerlijk bed en goede douche. Ontbijt is wat karig voor Hollandse begrippen maar de eigerechten waren lekker en je kunt verse wafels maken.

• Beoordeeld op: 19 april 2022

Een top verblijf, prima plek voor een mooie prijs
    • Kamer met Kingsize Bed

Gehorig (maar dat is wel een beetje Amerikaans)

Locatie was top en de kamer was netjes

• Beoordeeld op: 25 februari 2022

• Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt is erg vroeg. Na een tijdje weinig keus. Wordt niet/slecht aangevuld

De ligging van het hotel

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 12 januari 2022

• Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak en handdoeken vervanging.

Prima service bij klachten 1e verkregen kamer. Werd goed opgelost.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 9 januari 2022

Comfortabel en goed gelegen, wel een tikkeltje klein.
    • Kamer met Queensize Bed

het ontbijt was onduidelijk aangegeven en wisselde sterk van dag tot dag. De kamer was ook iets te klein, wij konden eigenlijk maar een van de twee koffers ergens kwijt.

Het bed was super comfortabel, en de kamer was goed stil. Leuke locatie, niet te druk en je kon makkelijk overal heen met de metro. Lief personeel.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 15 november 2021

Prima basic verblijf met super ligging
    • Kamer met Kingsize Bed

Op de 5 nachten die we zijn verbleven is onze kamer niet schoongemaakt geworden. We hebben extra handdoeken gevraagd en gekregen, maar housekeeping was te druk.. Toch een vervelend minpuntje!

De locatie van het hotel is super, verder vind je alles wat je nodig hebt. Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 3 februari 2023

De slechte ervaring ooit, kies een ander hotel!!!
    • Kamer met Queensize Bed

Het hotel is erg klein en absoluut niet hygiënisch. Toen we aankwamen in de lobby merkte we dat alles oud en versleten was en er hing een vieze geur. In onze kamer rook het de eerste twee avonden enorm naar weed, hiermee ben ik twee keer mee naar de receptie gegaan en er werd niks mee gedaan. De kamer is erg klein en zeker voor een wat langer verblijf te kleinHet ontbijt is bizar druk en echt nauwelijks een ontbijt te noemen. voorverpakte bagels met kleffe omelet. Echter het naarste aan ons verblijf had te maken met de betaling. Toen we aankwamen had ik direct het volledige bedrag betaald met mijn creditcard en dacht hiermee klaar te zijn, echter is er na deze betaling nog 4 keer een random bedrag van mijn creditcard rekening afgetrokken. Hiermee ben ik meerdere keren mee naar de receptie gegaan en zij kwamen steeds met een ander verhaal, uiteindelijk heb ik contact gekregen met de accountmanager en heb ik zijn mail gekregen en hij beloofde me dat alles goed zou komen. Echter toen we het hotel verlaten hadden en al lang weer terug waren in Europa werd er een vijfde bedrag van mijn rekening geschreven. Ik heb toen meerdere mailtjes naar de accountmanager (Jorge) gestuurd zonder enkele response. Het is gewoon een scam. Kortom een horror verblijf, kies alstublieft een ander hotel. ps: meerdere gasten hadden dezelfde problemen als wij en ook zij waren erg tevreden. ben zelfs meerdere keren in een rij voor de receptie beland met dezelfde mensen die ik de dag ervoor ook al tegenkwam met klachten!

De locatie is prima, midden in Wall Street. Dit is dan ook echt het enige goede aan dit hotel

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Te duur voor wat men aanbied. Onverschillig baliepersoneel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer is heel klein (we weten dat de meeste dat zijn in New York). Elke dag ontbrak er iets op de kamer, een handdoek, een badmat voor voor de douche,... bij aankomst geen frigo op de kamer, nadien 1 gezet, een defecte frigo... uiteindelijk een werkende gekregen. 2de dag brandalarm in de nacht, 1u in de lobby gestaan en 1 lift defect buiten gebruik gedurende 2 van de 4 dagen dat we verbleven, (gebouw met 31 verdiepingen en 1 lift met als gevolg lang wachten in heel warme gangen.

Locatie was super, dichtbij Pier 17, wat we ook zochten. Het ontbijt was naar Amerikaanse normen ok en werd goed aangevuld

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

Boek kamer hoge verdieping. Sla ontbijt over. Cijfer 4
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt. Ik zou graag een duitse 1 sterren hotel eigenaar uitnodigen voor zoiets als dit, die zal zich nooit meer vertonen en ik heb meer NY hotels gehad. Marriot CEO: this can be cheaper! Get it from a factory!..en zo geschiedde. Probeer maar eens die omelet-kaas, dat is echt pure perfectie wat we eten in een atoombunker na 10 jaar schuilen. Dan die kamer: uitkijk op een muur die zwart is en precies tussen de wolkenkrabbers. Geen enkel daglicht dus de lampen kunnen op een lentedag aan, niet overdreven. Hogere verdiepingen zullen beter zijn. Lawaai: om de haverklap gaat die airco aan met je raam open.

Personeel vriendelijk. Fijn bed. Rustige lokatie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn aan de kleine kant, geen uitzicht (betonnen muur), restaurant voor ontbijt heeft slecht meubilair.

Fijne ligging in een leuke buurt, prettig dat ontbijt is inbegrepen

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Beoordeeld op: 28 april 2024