2. Hotelbeoordelingen VS

#209 van de 416 hotels in New York

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Tophotel op toplokatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Altijd harde muziek in de lift. We waren met 4, kregen telkens 3 handdoeken… Ramen op kamer konden niet open, airco maakte veel lawaai, moest s’nachts aan anders was t veel te warm in de kamer. Douche van de buren maakte veel lawaai, die van ons ook 😂. Geen opbergruimte, daarom weinig loopruimte door onze koffers. Dagtegoed was niet helemaal duidelijk, wordt ook op de website van het hotel niet duidelijk uitgelegd. Je kunt dus bij de buren ( avignon) onder andere ontbijt bestellen, op je kamer laten afrekenen dan gaat er per dag maximaal 30 dollar af. Op de 2e verdieping bij de bar is een ‘pop up store’ van avignon, hier kon je dat tegoed ook verbruiken. Nou aten wij graag ontbijt bij de vele tentjes buiten de deur, we hebben 1 keer avignon gedaan, heel druk, niet zo veel keuze en duur, wel lekker!

Hotel zit op loopafstand van Pennstation, diverse eetgelegenheden op 7th avn., madison square garden, times square. We hadden 2 grote bedden op 1 kamer, enorme badkamer. S’morgens koffie,muffins en mueslirepenverkrijgbaar, ‘middags kleine blikjes fris en snoep. Loungen op de 2e verdieping lekker op het gemak. Personeel bij receptie is alert en handelt snel. Heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Prijs kwaliteit ok hotel maar te drukke vibe
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Erg druk hotel, zowel in de gangen, de lobby als de bar Geeft veel prikkels: veel lawaai en rumoer Wij vonden het een te drukke vibe in het hotel Kamer: vrij basic, bv. geen gratis watertjes wat we in de Melia van New York wel dagelijks op de kamer kregen Ontbijt: voucher van $30 , op te nemen in de coffeecorner naast het hotel. Steeds erg druk en zo goed als geen zitplaatsen

De ligging Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Top citytrip NYC

Ik weet niet of alle kamers zo klein zijn in New York wegens eerste ervaring maar dit was een kleine kamer. Op zich geen probleem maar geeft weinig ruimte tot ontspanning. Je kan er eigenlijk enkel maar slapen. Niet even relaxen want er staat enkel een bed. Ook heel warm terwijl het buiten koud was.

Hip hotel op top locatie. Ideaal voor citytrip New York. Je krijgt elke dag 30$ te spenderen in de bar of in koffiebar naast te deur na het geven van je kamernummer. Propere en degelijke kamers. Hele vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Net hotel dichtbij alles en net aan Times square
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Communicatie was niet altijd heel duidelijk of volledig. Zo kwam de poetsdienst maar om de 2dgn en moesten ze dit bij inchecken vermelden, net als de traktaties. Vermoed dat dit door de drukte was en alles heel snel ging. De kamer was heel compact georganiseerd wel klein maar dit is algemeen in NY. Geen kasten.

Ligging was direct aan Times square en ideale uitvalsbasis. Elke dag kon je 10 dollar per persoon besteden in de bar, bistro of ontbijtcafé. Er was af en toe een traktatie zoals een muffin, chocolade,... aan de inkomhal beschikbaar (wel jammer dat wij dat pas voorlaatste dag ontdekten)

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Zeer fijn en een echte aanrader.

We hebben geen klachten of zaken die beter hadden gekund.

De ontvangst was enorm fijn. Je werd goed en fijn welkom geheten en goed geholpen. We vlogen wat later op de dag en we hebben de kamer zonder extra kosten wat langer mogen houden. Erg fijn!

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Het was mij een beetje onduidelijk hoe je bij de rooftop bar kon komen. Bar van Hotel was echter ook fijn.

Geweldig bed en fijne douche!! Helaas maar 1 nacht maar heerlijk geslapen tot 10:00.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Leuke vibe, prima restaurant/ontbijt bistro, prima kamer, top locatie

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

was oké
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

kleine bedden en ik dacht dat ik ontbijt geboekt had maar je krijgt een voucher voor 10 dollar per dag per persoon wat je kan besteden bij de bakker lunch room naast het hotel waar een simpel broodje al 10 dollar kost en 5 dollar voor bak koffie kwaliteit was wel goed

de locatie

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Op de juiste plek alle faciliteiten

Sfeer en ligging

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Fijn verbleven in het Moxy!

Centraal gelegen. Op de kamer was het buiten geluid niet storend. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 januari 2024

Een geweldige locatie, en aan alle details is gedacht.

Eigenlijk was het ideaal.

De locatie was geweldig, en je hebt veel comfort ondanks dat de kamers niet heel groot zijn. Alles is maximaal efficiënt en prettig geregeld. De lobby bar is ook leuk.

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Fantastisch!

Relatief veel geluid van de straat in de kamer te horen snachts (17e verdieping).

Vanwege de duur van ons verblijf kregen we een gratis upgrade naar een grotere kamer. Mooie ruime kamer, fijne douche en goed bed (let op: 140cm breed). Goede faciliteiten zoals fitness en bar aanwezig 😁

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Ik zou zeker weer terugkomen !

Kamer was klein, maar relatief grote badkamer. Efficiënt ingericht en we wisten dit van te voren. Prima bed.

Hip hotel, bakker/coffeeshop naast hotel top Voor het ontbijt dat je kunt nuttigen van de dagelijkse voucher, leuke lounge &bar ruimte. Personeel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 29 december 2023

Super ligging, tof personeel en leuke kamers
    • Kamer met Queensize Bed

Super ligging, tof personeel, leuke kamers

• Beoordeeld op: 13 november 2023

alles naar wens gehad
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Apart Bed - Loft

de kamer is wel heel klein natuurlijk in zo een stad gelijk New york is het enkel om te slapen. geen kasten voor je kledij op te bergen is niet handig in een kleine kamer

locatie is super ! ideale uitvalbasis overal dichtbij metro enz vriendelijk en behulpzaam personeel. alle dagen verse handdoeken + opgemaakte bedden

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Prijs-kwaliteit dik OK!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Veel lawaai ‘s nachts tijdens een rooftop feestje georganiseerd door hotel. Tot 3u20 wakker gelegen van de luide muziek. Ramen zijn niet goed geïsoleerd waardoor je veel straatgeluid en rooftop geluid hoort.

Dichtbij alles maar toch rustig! 30 dollar per dag inbegrepen die je kan spenderen in de bar of bij de bakker naast de deur.

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Was fijne locatie, hulpzaam personeel en een hip hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Apart Bed - Loft

Kleine kamers. Weinig ruimte voor kleding/bagage. Koelkastje zou wel fijn geweest zijn op kamer

Locatie voor eerste bezoek New York was top.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Ramen hielden het lawaai zeer slecht tegen

Propere kamers

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

Leuke ervaring

De kamer was erg klein.

De locatie is fantastisch.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Perfecte plek voor jou eerste keer in New York
    • Kamer met Queensize Bed

Kamers zijn compact, wat niet zo erg is, maar als gevolg staat het bed aan drie zijden tegen de muur/raam. De achterste persoon moet dus over zijn partner klimmen om naar de badkamer te gaan en heeft ook geen aflegplaats voor bijvoorbeeld telefoon/bril etc. Airco werkt goed, maar is behoorlijk lawaaiig. De liften kennen een bijzondere bediening. Je kiest een bestemming op het paneel in de gang en er wordt een lift toegewezen. In de lift kun je geen keuze maken. Werkt niet altijd fijn en vaak langzaam.

Perfecte locatie voor een eerste kennismaking met New York. Midden in het bruisende centrum met veel bezienswaardigheden op loopafstand. Vriendelijk personeel en een fijne bar waar je ook lekker kunt eten (vrijwel hetzelfde als in het restaurant). Fijne compacte kamer met uitstekende, stijlvolle badkamer en, heel belangrijk, een uitstekend bed. Je boekt zonder ontbijt, maar hebt 30 euro per dag die je kunt besteden in de bar. Je hebt daar precies een eenvoudig maar lekker ontbijt voor, maar kunt het ook aan drankjes in de avond besteden. Ook leuke kleine details als elke dag een gratis af te halen snackje/snoepje en flesjes water/frisdrank bij de entree en een Fuji camera met 10 instant foto's. Service is prima (bijvoorbeeld extra kussens of het bewaren van bagage na uitchecken).

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Fantastisch hotel. Een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Manhattan
    • Kamer met Queensize Bed

Ruime en complete kamer, goede faciliteiten. Met name de 30 dollar krediet voor de bar.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Super!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Prachtige ligging aan times square, hip hotel, verzorgd, vriendelijk oersoneel én de polaroid camera mét foto’s die je elke dag kreeg!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Prima plek

Kleine kamers

Relaxed sfeer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Kamers zijn vrij klein, maar goed je bent heel de dag opstap. Kamer wel schoon, we lagen aan de achterkant, om gevraagd, was heerlijk rustig.

Ligging van het hotel in het hart van de stad, metro dichtbij,plus 30 dollar voor ontbijt wat je elke dag krijgt. Bakker er naast genoeg keuze. Was top