2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: New York State
  4. Hotelbeoordelingen New York
  5. Beoordelingen van SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan Chelsea

Beoordelingen over SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan Chelsea 4 sterren

140 West 28th Street, Chelsea, New York, NY 10001, Verenigde Staten

#166 van de 416 hotels in New York

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Prima hotel, echt een aanrader
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

De deuren van de hotelkamers vallen hard dicht.

Schone kamer, vriendelijk personeel en gunstige ligging dichtbij metro station. Gratis koffie en thee in de lobby gedurende de hele dag.

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Op 46 hoog waanzinnig uitzicht.
    • Studio Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Stad

Kleine bedden voor vier personen

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Uitstekende tijd gehad
    • Studio Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Niet dat het me niet beviel, maar er was niet veel keuze qua ontbijt. En sommige dingen zoals plain yoghurt waren snel op. Al met al hadden we niets te klagen over het ontbijt.

De ligging van het hotel was uitstekend. Op loopafstand van Times Square en de Empire State building. Subway is op nog geen 5 minuten van het hotel. Ik had een kamer geboekt met uitzicht op de stad en ik kreeg een kamer op de 45ste verdieping, de een na hoogste verdieping. Ik kon tijdens het inchecken kiezen aan welke zijde, uptown of downtown. Ik heb gekozen voor uptown met uitzicht op de Empire State building. Uitzicht op deze hoogte was echt fantastisch, zowel met daglicht als in het donker!

• Beoordeeld op: 19 april 2024

New York, net als in de film. Druk en hectisch.
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Kleine kamers. Het is een grote toren met kamertjes. Ruimtegebrek in New York is duidelijk.

Het was schoon en goed gelegen. Er was een ontbijt (vaak hebben hotels in New York dat niet). Niet bijzonder en erg druk. Maar toch fijn.

• Beoordeeld op: 14 april 2024

• Studio Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Stad

Ruimte is schaars in New York dat is duidelijk, de kamers zijn ontzettend krap in dit hotel en bij het ontbijt staat vrijwel altijd een rij. De medewerkers doen hun uiterste best om alles in goede banen te leiden, maar het voelt chaotisch aan.

De locatie in midtown is uitstekend, je kan overal snel heen op Manhattan vanwege de centrale ligging.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Toplocatie, kamer en kastruimte wat aan de krappe kant voor voor nyc begrippen prima!
    • Studio Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Het ontbijt is heel druk en matig van kwaliteit, je kunt beter in een van de vele ontbijt zaakjes in de buurt een lekker ontbijt scoren

Echt een A locatie voor als je gemakkelijk verschillende kanten New York wil zien

• Beoordeeld op: 6 april 2024

Ik ga ervan uit dat dit een zeer goede plek is om NY te verkennen maar prijs-kwaliteit ben ik als Europeaan een andere s
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Kamers zijn piepklein. Teveel volk per vierkante meter. Lang wachten op de lift. Te kleine lobby voor het vele volk. Je voelt aan alles dat winstmaximalisatie voor kwam op comfort. En de airco maakt een hels kabaal: oorstopjes voorzien!

Locatie en personeel zijn geweldig. We hadden geluk want kregen een upgrade naar de 44e verdieping met twee queens bedden waardoor de nachtrust goed was.

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

• Studio Kamer met Kingsize Bed

Beste douche die ik ooit had in New York.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

• Studio Kamer met Kingsize Bed

Soms te druk bij het ontbijt!

De kamers en uitzicht

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Perfect hotel voor je stedentrip naar New York
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Een super schoon hotel op een handige en leuke locatie. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoet aan ieders wensen. Het enige nadeel, naar onze mening, is het wachten op de lift tijdens de ochtendspits. Als we ooit terugkeren naar New York, zullen we dit hotel zonder twijfel opnieuw boeken.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

• Studio Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op de Stad

De fijne (kleine) kamer, het fantastische uitzicht, de super centrale locatie, de aardige medewerkers, de gratis koffie & thee, het ontbijt. Alles dus.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Ontbijt

Uitzicht van de kamer

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

• Studio Kamer met Kingsize Bed

Locatie erg centraal om highlights te zien per voet

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Top locatie voor een trip naar New York
    • Studio Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wachttijd bij liften

Ontbijt was buitengewoon goed voor US maatstaven

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

Goed gelegen verblijf met prima facaliteiten.
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was wat aan de mindere kant. Niet erg een ruim buffet, (bijna) hetzelfde iedere dag. Was prima om je buik te vullen, maar ik raad buiten ontbijten wel aan. In omgeving genoeg mogelijkheden.

De locatie was zeer goed gelegen. 6 min van Penn station en 10-15min loopafstand van Times Square. Kamer op 23e etage met ontzettend mooi uitzicht op het WTC gebouw, State of liberty en deel van de stad Veel winkels in de omgeving die 24/7 open zijn en erg levendig. Gratis Koffie en thee voor to go in de lobby was erg fijn! Zelf gratis printen in lobby was ook erg handig voor reisdocumenten of dergelijke. Kamers werden goed schoongemaakt iedere dag.

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

Fijne locatie en prima verblijf maar het ontbijt kan beter.
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was erg chaotisch en er was weinig keuze. Vaak greep je ook net mis en moest je wachten totdat het werd aangevuld. Kamers zijn erg klein.

Fijne locatie en geweldig uitzicht wanneer je op een wat hogere verdieping verblijft.

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

• Studio Kamer met Kingsize Bed

Soms deed de entree wat "rommelig" aan maar dat komt denk ik door de ietwat kleine ontvangsthal. Maar begrijpelijk hoor, de ruimte is goed benut. Weinig kastruimte als je een week verblijft, ook de koffers konden we niet kwijt. Nu waren wij met twee personen. Maar wat als je met vier personen bent, dat wordt horde springen over de koffers. En eigenlijk vonden wij dat het enige minpunt aan het hotel. Maar de andere kant: je slaapt er alleen maar want New York heeft zoveel te bieden.

Zeer vriendelijk personeel, de kamer beviel met ons twee uitstekend. Het hotel is super schoon, voelt zeer prettig aan. Ontbijt is eenvoudig maar ruim voldoende. Oh wij komen er zeker nog eens terug. Het hotel heeft er mede voor gezorgd dat wij "verliefd" zijn geworden op New York. Dank hiervoor.

• Beoordeeld op: 14 januari 2024

Toplocatie, fijne kamer, netjes (tip: ga voor kamer met view)

Drukte in ontbijtzaal

Uitzicht, prijs, locatie, bereikbaarheid met OV, fijn bed, fijne tv (inloggen op eigen Netflix account ging met één klik), schoon, gratis upgrade naar een kamer met view (43e etage).

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Mooie locatie, mooi hotel
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Personeel ontbijt erg chagrijnig.

Goede ligging, fijne kamers en bedden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Lang weekend Manhattan
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Ruim 500 dollar per nacht is wel heel veel geld voor een kamer.

De locatie was geweldig, paar minuten lopen van Times Square, metro op de hoek en genoeg restaurantjes bezienswaardigheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Heerlijk hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Omdat ik al eerder reviews had gelezen kan ik niet zeggen dat het tegenviel want ik was voorbereid. Maar als je na 7.45u komt ontbijten is het best heel druk. De ontbijtruimte is niet ruim opgezet. Echter is er genoeg te eten en door de organisatie van het personeel gaat alles geordend.

De locatie is fantastisch! Geweldig uitzicht op de skyline van New york met als middelpunt het wtc (zaten op de 27e verdieping). De zon op zien komen en zien zakken is al een attractie opzich. Ook letterlijk 1 min lopen van het metro station. Centraal gelegen in het gebied onder central park. Binnen 10 min bij Times Square maar ook bij south ferry. Keurig hotel, vriendelijke mensen. kamers zijn niet heel ruim waardoor kleding in de koffer moet blijven zitten. Kleine winkeltje waar je chips, candybars en flesjes drinken kon kopen. 24u p/d gratis koffie en thee. Het ontbijt was ruim voldoende maar verwacht geen croissants etc. Wel iedere dag bagels, ei, bacon, porridge etc. Echt heel prima.

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Fantastisch!
    • Studio Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Het ontbijt is vrij druk en weinig keuze.

De locatie is ideaal en het uitzicht vanaf de 36e verdieping was geweldig!

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Geslaagd verblijf in New York
    • Studio Kamer met Kingsize Bed

Niets eigenlijk . De drukte aan de lift en in de ontbijtzaal moet je er ( zeker in New York ) bij nemen . Het personeel deed er alles aan om dit toch in goede banen te leiden .

New York is een dure stad . We hebben niettemin dit hotel tegen lokaal aanvaardbare prijs kunnen boeken . Het hotel is goed gelegen , in het centrum van Manhattan . Zeer vriendelijk personeel . De kamer was ruim genoeg en netjes . Zeer goed bed .Wij zaten op 43 ste verdieping met prachtig zicht over de stad . Zoals anderen schreven is er spijts de beschikbaarheid van 4 liften toch wat drukte zeker tegen ontbijttijd . Het heeft ons echter niet veel gestoord . Het ontbijt zelf is niet super maar best in orde naar Amerikaanse normen . Voor ons was dit best een goed hotel en zeker voor herhaling vatbaar .

• Beoordeeld op: 26 november 2023

• Studio Kamer met Kingsize Bed

De opbergruimte in de kamer ,je kon niets leggen er was maar een piepklein kastje en geen plaats om je koffer te zetten. Dus voor 1 of 2 dagen geen probleem maar voor langere tijd moet je heel creatief zijn.

De locatie was super,het ontbijt hebben we niet genuttigd wegens te lange wachtrij maar er zijn genoeg zaken in de korte omgeving.