2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: New York State
  4. Hotelbeoordelingen New York
  5. Beoordelingen van SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan/Times Square South

Beoordelingen over SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan/Times Square South 4 sterren

338 West 36th Street, Midtown West, New York, NY 10018, Verenigde Staten

#213 van de 416 hotels in New York

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Good place to sleep
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt, nogal chaotisch, lastig plek te vinden om te zitten en kwaliteit van het ontbijt viel ook wat tegen.

Fijne kamer, goed bed, goede locatie

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Geweldige locatie, aan de prijzige kant maar dan heb je wel wat
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

De prijs is relatief hoog en men incasseert geld zonder reden (12 dollar voor bottled water, geen idee waarom)

De ligging en de stijl van het hotel

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Zeer aangenaam.
    • Kamer met Kingsize Bed

Variatie van het ontbijt. Drukte in de ontbijtzaal op piekmomenten....

Service, hygiene, goede bedden...

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Vrij centraal gelegen
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was niet goed. Het enige wat lekker was was de Danone yoghurt. Bagels uit een plastic zak nee niet mijn idee van hoe een ontbijt er in een hotel moet uitzien. De kamer was aan de kleine kant voor een verblijf van 8 nachten, superkleine badkamer met een schuifdeur waar je al je spierkracht voor nodig had om die dicht te schuiven .

Het is behoorlijk centraal

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Super plek om te verblijven tijdens een bezoek aan New York
    • Kamer met Kingsize Bed

Top locatie, rustig, goede service.

• Beoordeeld op: 21 april 2024

• Kamer met Kingsize Bed

de kamer die we vanaf de tweede nacht kregen was prima, de eerste nacht was een heel kleine kamer, zonder zithoek en bank. Na klagen kregen we een kamer waar we voor betaald hadden.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Centraal gelegen hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

De drukte bij het ontbijt is echt enorm. Soms moeilijk om nog een plekje te vinden in te zitten

De locatie is super, ligt erg centraal Heel netjes, elke dag wordt je kamer verzorgd Ontbijt is goed, wordt ook goed aangevuld op welk tijdstip je ook komt

• Beoordeeld op: 2 april 2024

Prima hotel voor een stedentrip!
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was vrij hectisch. Regelmatig waren de broodjes op en dan moest je best even op iets nieuws wachten. Tekort aan zitplaatsen voor ontbijt. In de richtlijnen van Booking staat een borg van 50 dollar per kamer, ter plaatse is dit 250 dollar per kamer. Best een aanslag op je creditcard als je 2 kamers hebt. Binnen 24 uur na uitchecken zou het teruggestort zijn. We hebben het nog niet terug... We kregen ook geen bewijs voor betalen van de borg. Ik vind dat je daar een receipt van moet krijgen. Dat krijg je dus niet. Voor zo'n groot bedrag vind ik dat vreemd.

Waar het hotel zit: op loopafstand van vanalles en dichtbij Penn Station..Vriendelijk personeel. Prima kamers. Faciliteiten prima!

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Ontzettend genoten, je betaalt meer voor het hotel maar doordat het zo centraal ligt de moeite waard
    • Kamer met Kingsize Bed

Het is een mega hotel erg druk bij het ontbijt. De laatste dag op zaterdag hebben we ons ontbijt bordje maar meegenomen naar onze kamer, want nergens kon je meer zitten.

Accommodatie ligt vlakbij attracties. Het is heerlijk om na een dag op pad te zijn geweest terug te komen op je hotelkamer. De bedden zijn opgemaakt, schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Wat een verwennerij😇. Het personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

• Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was in buffetvorm maar erg eenvoudig met zeer weinig keus. Dit zou beter moeten kunnen.

Uitstekende locatie, echt midden Manhattan!

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

• Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Het ontbijt was zeer magertjes

Goede kamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Uitstekend hotel, aanrader als je van het drukke Timesquare houdt
    • Kamer met Kingsize Bed

Helaas kon er geen raam open op de kamer, noch een rooster voor lucht van buitenaf. Verder stond de hele dag de muziek luid aan in hal, gang, lobby, ontbijtruimte.

Een uitstekend hotel. Schoon, voor Amerikaanse begrippen een echt prima ontbijt. Huishouding is allervriendelijkst en zeer servicegericht.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Perfect verblijf temidden van de drukke stad.
    • Kamer met Kingsize Bed

De liften zijn soms wel zeer druk, maar dat is simpel op te lossen door de trap te nemen.

Perfecte centraal gelegen locatie, Times Square op wandelafstand & voldoende metrostations in de buurt om de rest van de stad te ontdekken. Hotel is modern ingericht, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam & onze kamer was perfect, ook qua geluidsisolatie.

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Top
    • Kamer met Kingsize Bed

Iets te luide muziek in de lobby

Prima ontbijt. Toplocatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Locatie!
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Kamer niet heel schoon en het is echt mega druk bij het ontbijt met weinig variatie.

Locatie is echt top. Vriendelijk personeel en prima niet al te grote kamer.

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

Fijn verblijf in geweldige stad.
    • Kamer met Kingsize Bed

Centrale locatie, hotel met ontbijt. Fijn bed en stille kamer, zelfs aan de straatkant waar ook nog een raam een stukje open kan.

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Comfortabel verblijf op uitstekende locatie met (te) druk ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was (te) druk en het was iedere keer hopen op een plek. Eten was verder wel prima.

Het bed was erg comfortabel en het was rustig op de kamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Goed maar eigen ontbijt op de kamer
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was slecht onverzorgd te druk

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Prima accomodatie, geweldige locatie, karig ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is wat karig (bagels, eieren, yoghurt) en wordt geserveerd op wegwerp servies. Het was moeilijk een plekje te vinden tijdens het ontbijt.

Het zijn ruime kamers (zeker voor New Yorkse begrippen). Er wordt goed schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk. De kamer is zo goed als geluiddicht, dus geen lawaai van de strat of andere gasten.

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Zeer goed hotel, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Kamer met Kingsize Bed

Te kleine ontbijtzaal voor alle gasten. Gasten zaten ook in de lobby. Ontbijt zou wat uitgebreider kunnen maar is zeker niet slecht. Je kan je dag er goed mee starten! De liften zijn schaars. Ik zal op verdieping 3 dus nam vaak de trap.

De ligging is perfect. Ten aanzien van andere hotels in NY was dit volgens mij ook een vrij ruime kamer. Het personeel was erg netjes en helpt je waar nodig. De schoonmaak is ook prima! Elke dag een mooi op gemaakt bed en nieuwe handdoeken. Inchecken ging soepel en op zaterdag is er live muziek. Er wordt veel aangedaan om het aangenaam te maken. Ontbijt was op z’n Amerikaans en voldeed. Zou uitgebreider kunnen. Gezellig ogende lobby.

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

Een aanrader
    • Kamer met Kingsize Bed

Locatie, kamer mooi schoon, uitzicht

Locatie is fantastisch! Times Square, Empire State Building, Bryant Park allemaal op loopafstand. Zelfs Central park is prima te lopen. Wij hadden een kamer met kingsize bed geboekt maar kregen op verzoek een kamer met 2 grote bedden zonder bijbetalen. Heel fijn, ik reisde tenslotte met m’n 12 jarige nichtje. Onze kamer was op de 25ste verdieping, super gaaf uitzicht en keurig schoon. We waren gewaarschuwd voor de wachttijden bij de lift maar dat viel reuze mee. Slechts 1x tijdens het ontbijt lang moeten wachten, verder niet. Ontbijt is inderdaad heel druk maar wat ons betreft geen probleem. Je kunt je ontbijt ook meenemen naar je kamer en zo veel bijzonders is t niet. 1 soort brood, alleen scrammbled eggs of een gekookt ei wat 3 dagen in de vriezer heeft gelegen en koud beleg mag geen naam hebben. De koffie is wel lekker. En inderdaad, de airco maakt een oorverdovend lawaai. En de kamer wordt serieus warm al je m uit hebt staan. Dus even aan en weer uit voor het slapen. Wat mij betreft echt wel een aanrader dit hotel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Prima verblijf voor een week New York
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt, maar dat hadden we al verwacht gezien de recensies. En zo te zien, had iedereen dat ook gelezen. Doordeweeks was ontbijt om 6.30 en die was ook meteen vol.

Top locatie, lekker dichtbij metro en Times Square. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was ook goed, ondanks dat we tegenover de lift zaten. Bed lag heerlijk. Douche was ook erg fijn. Badkamer was wel aan de kleine kant, je kon er amper met twee in staan, maar dat was geen minpunt.

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Goed gelegen hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt, lange wachttijden aan lift.

De kamers waren goed van grootte.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

fijn en comfortabel

druk bij het ontbijt

fijne informele sfeer en zeer service gericht