2. Hotellrecensioner Sydafrika
  3. Hotellrecensioner Västra Kapprovinsen
  4. Hotellrecensioner Kapstaden
Sydafrika Kapstaden Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Vilket underbart ställe! Fantastiskt trevligt bemötande av två charmiga killar som hjälpte oss med väskorna. Rummen var fantastiska, fräscha och med underbar, modern design. Sängen var ljuvlig och kuddarna perfekta. Rymliga och lyxiga rum helt enkelt. Första kvällen när vi gick för att lägga oss hade de varit inne och fixat till sängen (vikt ner täcket) för natten och satt in mer vatten till oss. Trevlig, omtänksam touch. Frukosten var galet god och personalen supertrevliga. Lyxigt att äta på takterassen som var trendig och coolt inredd. Här kunde man hänga hela dagen och kvällen vid eller i poolen, solstolarna som på kvällen ändrades till lounge med DJ och goda cocktails. Ja, detta var ett drömställe som passade alla i vår vuxna familj.”

• Cape Diamond Boutique Hotel Gästbetyg: 7,7

”Central och bra under dagtid, men orolig(farlig) omgivning under kväll och natt. Kände området från förut, inte lämpligt för förstagångs turister.”

• InnsCape on Castle Hotel Gästbetyg: 7,2

”Personalen är utmärkt och tillmötesgående, frukost menyn är mycket bra. Rummet är enkelt men välstädat och erbjuder det man behöver. Lagom gångavstånd till alla sevärdheter.”

• Lagoon Beach Hotel & Spa Gästbetyg: 7,5

”Nära havet”