2. Opinions d'hotels de Països Baixos
  3. Opinions d'hotels de Zuid-Holland
  4. Opinions d'hotels de Rotterdam
Països Baixos Rotterdam Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Localització, desdejuni i llit"

• citizenM Rotterdam Puntuació: 8,7

"Hotel molt modern, pel meu entendre (tinc 57 anys), habitacions funcionals i còmodes, tot es gestiona des d'un Ipad, dutxa "cromàtica", llit molt gran i còmode. Staff atent i disposat."

• CityHub Rotterdam Puntuació: 8,7

"És la primera vegada que dormim en un lloc com aquest i ens ha agradat molt, l'hem trobat funcional i molt curiós. Estava tot impecable (tant el hub/habitació com les zones comunes: dutxes, lavabos...)."

• Rotterdam Marriott Hotel Puntuació: 8,4

"Hotel espectacular a 3 minuts caminant de l'estació del tren. Habitació molt gran amb vistes. Wifi molt bo i esmorzar molt bo i variat. Personal superamable"

• The Social Hub Rotterdam Puntuació: 8

"L'habitació era gran i amb totes les comoditats. L'esmorzar buffet molt complert."

• New Ocean Paradise Hotel Puntuació: 5,4

"Amabilitat"

• 171. Urban Design Hotel Puntuació: 8,2

"Ben ubicat."

• NH Atlanta Rotterdam Hotel Puntuació: 7,4

"El personal de recepció era molt amable i atent. L'habitació era molt ampla i tenia bones vistes a la ciutat. També molt net tot. A recepció hi havia llaminadures i el hall de l'hotel també era ample i net."

• Stayokay Hostel Rotterdam Puntuació: 7,9

"Triarem l'estada per poder veure l'edifici per dins. Vàrem estar els dos sols en una habitació per a 4 persones. El personal és molt amable i tenen un bon desdijuni inclòs"

• Hotel Light Puntuació: 7,6

"L'habitació està bé i el bany aseat. Personal molt amable."

Els 30 millors hotels de Rotterdam