2. Opinions d'hotels de Països Baixos
  3. Opinions d'hotels de Zuid-Holland
Zuid-Holland Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El personal. Tracte exquisit. Molt agraït al Jasir per la seva ajuda, la seva empatia i la seva generositat."

• Hotel Villa Flora Puntuació: 8

"La situació, el llit, la dutxa, el personal i el restaurant per sopar"

• "Situació, edifici, habitació..."

• "Un entorn precios i. tranquil. L’allotjament acollidor i molt net. Personal molt amable. Genial poder disposar d’aparcament gratuït al mateix hotel."

• "Les instala·lacions són modernes i molt funcionals. El personal encantador i atent. La ubicació és inmillorable, al costat de l'estració de bus i de tren."

• Rotterdam Marriott Hotel Puntuació: 9

"Hotel espectacular a 3 minuts caminant de l'estació del tren. Habitació molt gran amb vistes. Wifi molt bo i esmorzar molt bo i variat. Personal superamable"

• citizenM Rotterdam Puntuació: 9

"Hotel molt modern, pel meu entendre (tinc 57 anys), habitacions funcionals i còmodes, tot es gestiona des d'un Ipad, dutxa "cromàtica", llit molt gran i còmode. Staff atent i disposat."

• CityHub Rotterdam Puntuació: 9

"És la primera vegada que dormim en un lloc com aquest i ens ha agradat molt, l'hem trobat funcional i molt curiós. Estava tot impecable (tant el hub/habitació com les zones comunes: dutxes, lavabos...)."

• "Si demanes que no et facin la habitació et regalen una beguda. La ubicació es bona pero per moure't en cotxe"

• "Localització, desdejuni i llit"

Els 30 millors hotels de Zuid-Holland